Plán rozšíření portfolia vybraného podniku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Plán rozšíření portfolia vybraného podniku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dokulil, Jiří
dc.contributor.author Venclíková, Šárka
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:34Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:34Z
dc.date.issued 2020-12-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/46712
dc.description.abstract Bakalářská práce se zaobírá plánem rozšíření portfolia vybraného podniku. Teoretická část shromažďuje poznatky o strategické analýze podniku a jejích jednotlivých částech, potažmo o fázích procesu zavedení nového produktu. V praktické části jsou nasbírané podklady využity při vypracování reálné strategické analýzy podniku HALLA, a.s. Na základě výsledků analýzy následuje vytvoření plánu zavedení nových výrobků svítidel. Z praktické části vyplývá, že tento projekt může být reálný. Zatímco analýza trhu identifikovala volné místo, které daný výrobek může zaplnit, výpočty ve finančním plánu poukazují na předpokládanou výnosnost tohoto projektu.
dc.format 74 s. (91 623 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Zavedení nového výrobku cs
dc.subject strategická analýza cs
dc.subject riziková analýza cs
dc.subject Creation of a new product en
dc.subject strategic analysis en
dc.subject risk analysis en
dc.title Plán rozšíření portfolia vybraného podniku
dc.title.alternative A Plan for Expanding the Portfolio of the Selected Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Konečný, Jiří
dc.date.accepted 2021-06-08
dc.description.abstract-translated The bachelor's thesis deals with the plan to expand the portfolio of a selected company. The theoretical part gathers knowledge about the strategic analysis of the company and its parts, therefore about the phase of the process of introducing a new product. In the practical part is the collected documentation used in the elaboration of a real strategic analysis of the company HALLA, a.s. Based on the results of the analysis, a plan was made for the introduction of new luminaire products. The practical part shows that this project can be real. While the market analysis identified the vacancy that a given product can fill, the calculations in the financial plan point to the expected profitability of this project.
dc.description.department Ústav krizového řízení
dc.thesis.degree-discipline Ovládání rizik cs
dc.thesis.degree-discipline Risk Control en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Procesní inženýrství cs
dc.thesis.degree-program Process engineering en
dc.identifier.stag 58677
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2021-04-29


Files in this item

Files Size Format View Description
venclíková_2021_dp.pdf 2.137Mb PDF View/Open None
venclíková_2021_op.pdf 138.7Kb PDF View/Open None
venclíková_2021_vp.pdf 116.9Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account