[NEOBHÁJENO] Využívání grafických příběhů v osvojování angličtiny jako cizího jazyka v předškolním vzdělávání

DSpace Repository

Language: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Využívání grafických příběhů v osvojování angličtiny jako cizího jazyka v předškolním vzdělávání

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pokrivčáková, Silvia
dc.contributor.author Vahalíková, Petra
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:05Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:05Z
dc.date.issued 2020-10-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/46040
dc.description.abstract Tato diplomová práce má výzkumný charakter a zabývá se využíváním grafických příběhů v osvojování angličtiny jako cizího jazyka v předškolním vzdělávání. Jejím cílem je zjištění zkušeností učitelů mateřských škol s využíváním komiksů a ilustrovaných pohádek v rámci počátečního osvojování cizího jazyka u dětí předškolního věku. Teoretická část představuje úvod do problematiky raného osvojování cizího jazyka u dětí předškolního věku, roli využití literárních textů a také vlivu obrazových informací při práci s textem. V praktické části jsem na základě zjištění z kvantitativního a kvalitativního designu a získaných dat od respondentů zpracovala analýzu výsledků a doporučení pro pedagogy, kteří se osvojováním cizího jazyka u předškolních dětí zabývají.
dc.format 87 s. (119 652)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject rané osvojování cizího jazyka cs
dc.subject grafické příběhy cs
dc.subject akční výzkum cs
dc.subject early foreign language aquisition en
dc.subject graphic stories en
dc.subject action research en
dc.title [NEOBHÁJENO] Využívání grafických příběhů v osvojování angličtiny jako cizího jazyka v předškolním vzdělávání
dc.title.alternative [NEOBHÁJENO] Using graphic stories in the early acquisition of English as a foreign language
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Navrátilová, Hana
dc.date.accepted 2021-06-04
dc.description.abstract-translated This diploma thesis has a research character and deals with the use of graphic stories in the acquisition of English as a foreign language in preschool education. Its aim is to find out the experience of kindergarten teachers with the use of comics and illustrated fairy tales in the initial acquisition of a foreign language in preschool children. The theoretical part presents an introduction to the issue of early foreign language acquisition in preschool children, the role of the use of literary texts and the influence of pictorial information to retain textual information. In the practical part, based on conclusion from quantitative and qualitative designs and data obtained from respondents, I prepared an analysis of results and recommendations for teachers who deals with the acquisition of a foreign language in preschool children.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.description.result neobhájeno
dc.thesis.degree-discipline Pedagogika předškolního věku cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in Pedagogy en
dc.identifier.stag 57361
utb.result.grade F
dc.date.submitted 2021-04-23


Files in this item

Files Size Format View Description
vahalíková_2021_dp.pdf 3.603Mb PDF View/Open None
vahalíková_2021_op.docx 17.98Kb Unknown View/Open None
vahalíková_2021_vp.docx 22.52Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account