Má stát značku? Jak ji tvořit?
Show full item record
No preview available
Title:
|
Má stát značku? Jak ji tvořit? |
Author: |
Šteffek, Petr
|
Advisor: |
Pavlů, Dušan
|
Abstract:
|
Tato práce se zabývá problematikou tvorby dobře fungující vizuální značky státu, jako prostředku marketingové komunikace. Ve své podstatě vychází z historického kontextu a převážně se zaměřuje na tvorbu české značky, která by obstála v silném konkurenčního boji v oblasti cestovního ruchu a hospodářské politiky státu. Pro ucelenou představu porovnává kvalitativní provedení značky se situací v jiných zemích, s bohatou kulturní tradicí a dlouhodobě pozitivním vztahem ke značce, jako k nástroji vlastní prezentace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4579
|
Date:
|
2007-04-20 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
4977
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account