SEO a návrh strategie pro e-shop fungující na světovém trhu

DSpace Repository

Language: English čeština 

SEO a návrh strategie pro e-shop fungující na světovém trhu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Halačka, Michal
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:38Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:38Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45708
dc.description.abstract Tématem diplomové práce je analýza a návrh SEO strategie pro e-shop s žonglérským vybavením vyráběným v České Republice pro americký trh. Cílem práce je návrh a částečná realizace řešení optimalizace na základě provedených analýz. Veškeré výzkumné práce byly realizovány pomocí profesionálního balíku SEO služeb s názvem SEO Power Suite. Teoretická část práce obsahovala rešerši odborné literatury se zaměřením na aktuální poznatky z oboru. Praktická část obsahuje veškeré analýzy, které jsou zapotřebí ke kompletnímu zhodnocení kvality SEO v rámci daného e-shopu. Projektová část se věnuje návrhu a realizaci změn vzešlých z praktické části práce v kombinaci s novými poznatky vzešlé z teoretické části práce.
dc.format 121 s. (124 683 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Search engine optimization cs
dc.subject SEO cs
dc.subject strategie cs
dc.subject marketing cs
dc.subject SEO optimalizace cs
dc.subject optimalizace pro vyhledávače cs
dc.subject Search engine optimization en
dc.subject SEO en
dc.subject marketing strategy en
dc.subject SEO optimization en
dc.subject engine optimization en
dc.title SEO a návrh strategie pro e-shop fungující na světovém trhu
dc.title.alternative SEO and Strategy Planning for E-shop Functioning on Global Market
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Štarchoň, Peter
dc.date.accepted 2019-05-23
dc.description.abstract-translated The theme of this diploma thesis is the SEO strategy for the juggling equipment e-shop, where all products are made in the Czech Republic. The strategy is focused on the US market. The main goal is to prepare the SEO plan and realization of this strategy based on the deep analysis. All analysis was made by the SEO Power Suite package. The theoretical part deals with the search of specialized sources in focus to modern SEO information. The practical part contains all the necessary analysis for the best strategy background. The last part - the project part contains really important SEO marketing steps which are a combination of the theoretical and practical part of this document.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53461
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2019-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
halačka_2019_dp.pdf 4.653Mb PDF View/Open None
halačka_2019_op.pdf 483.8Kb PDF View/Open None
halačka_2019_vp.doc 150Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account