Mystery shopping ve společnosti Rožnovské pivní lázně

DSpace Repository

Language: English čeština 

Mystery shopping ve společnosti Rožnovské pivní lázně

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šviráková, Eva
dc.contributor.author Graclíková, Petra
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:35Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:35Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45649
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá zvyšováním kvality poskytovaných služeb. Cílem práce je zjistit a posoudit kvalitu zaměstnanců při poskytování služby a na základě výsledků navrhnout řešení pro zvýšení kvality. Teoretická část je zaměřena na vymezení stěžejních teoretických východisek, jako marketing služeb, kvalita služeb či mystery shopping. Praktická část se zaměřuje na charakteristiku společnosti, individuální hloubkový rozhovor a analýzu výsledků metody mystery shopping. Na základě praktické části je vytvořená projektová část, která se věnuje konkrétnímu projektovému řešení.
dc.format 81 s. (153 590 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject kvalita cs
dc.subject zaměstnanec cs
dc.subject společnost cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject hodnocení cs
dc.subject mystery shopping cs
dc.subject marketing services en
dc.subject quality en
dc.subject employee en
dc.subject company en
dc.subject customer en
dc.subject evaluation en
dc.subject mystery shopping en
dc.title Mystery shopping ve společnosti Rožnovské pivní lázně
dc.title.alternative Mystery Shopping in the Company Rožnovské pivní lázně
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2019-05-20
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with increasing the quality of provided services. The aim of this thesis is to find out and assess the quality of employess in providing the service and propo-se solution to increas the quality based on the results. The theoretical part is focused on the definition of fundamental starting points, such as service marketing, quality of service or mystery shopping. The practical part focuses on the characteristics of the company, individual. in-depth interview and analysis of the mystery shopping method. On the basis of the practical part is created a project part, which deals with specific project solution.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53373
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2019-04-17


Files in this item

Files Size Format View Description
graclíková_2019_dp.pdf 3.466Mb PDF View/Open None
graclíková_2019_op.doc 154Kb Unknown View/Open None
graclíková_2019_vp.doc 154.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account