Vliv event marketingových aktivit na image značky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv event marketingových aktivit na image značky

Show full item record

No preview available
Title: Vliv event marketingových aktivit na image značky
Author: Kurečková, Kristýna
Advisor: Štarchoň, Peter
Abstract: Bakalářská práce se zaměřuje na téma event marketingu jako efektivního nástroje pro tvorbu image značky. Teoretická část práce se věnuje základním pojmům z oboru event marketingu, jeho typologii, integraci do komunikačního mixu a procesu a tvorbě event marketingové strategie. V praktické části je analyzována značku Apetit a její event marketingové aktivity - konkrétně event Apetit piknik, který je oblíbeným gastronomický festivalem. Součástí je i výzkum, prováděný pomoci on-line dotazníků, který má za cíl zjistit, jak vnímají značku Apetit účastníci Apetit pikniku a zda se jejich postoj nějak liší od respondentů, kteří event nenavštívili.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45545
Date: 2019-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 53250


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
kurečková_2019_dp.pdf 2.968Mb PDF View/Open None
kurečková_2019_op.docx 123.4Kb Unknown View/Open None
kurečková_2019_vp.pdf 410.8Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account