Preference značky v rámci nákupního rozhodování generace Z

DSpace Repository

Language: English čeština 

Preference značky v rámci nákupního rozhodování generace Z

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šramová, Blandína
dc.contributor.author Koukalová, Karolína
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:31Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:31Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45541
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá preferencí značky v rámci nákupního rozhodování a je zaměřena na generaci Z. Teoretická část práce popisuje důležité pojmy související s daným tématem, nabízí různé definice pojmu značka, definuje její úspěšnost a strategické řízení, zabývá se chováním spotřebitele při nákupu a také generací Z a jejími specifiky. Praktická část nabízí analýzu oblíbených značek této generace, a také důležitosti rozličných aspektů při rozhodování o nákupu.
dc.format 70 s. (107 836 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject značka cs
dc.subject hodnota značky cs
dc.subject preference značky cs
dc.subject nákupní rozhodování cs
dc.subject spotřební chování cs
dc.subject generace Z cs
dc.subject brand en
dc.subject brand equity en
dc.subject brand preferences en
dc.subject purchasing decisions en
dc.subject consumer behaviour en
dc.subject generation Z en
dc.title Preference značky v rámci nákupního rozhodování generace Z
dc.title.alternative Brand Preference within Purchasing Decision focused on the Generation Z
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vysekalová, Jitka
dc.date.accepted 2019-05-21
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the brand preferences within the purchasing decisions and it is focused on the generation Z. The theoretical part describes important terms related to this topic and offers different definitions of the term brand, defines brand success and strategic brand management, deals with consumer behaviour and the generation Z and its specifics. The practical part offers analysis of generation Z's popular brands and importance of different aspects when they do the purchasing decisions.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53245
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2019-04-25


Files in this item

Files Size Format View Description
koukalová_2019_dp.pdf 2.919Mb PDF View/Open None
koukalová_2019_op.doc 156Kb Unknown View/Open None
koukalová_2019_vp.doc 152Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account