Marketing a marketingová komunikace divadla

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketing a marketingová komunikace divadla

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Ibrová, Tereza
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:29Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:29Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45481
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá tématem marketingu divadla a kultury. Přímo se zaměřuje na specifika komunikace s mladým publikem, konkrétně na příkladu pražského Divadla v Dlouhé. V teoretické části jsou zpracována základní východiska arts marketingu, marketingu divadla a divadelního publika. Praktická část poté obsahuje analýzu současných marketingových aktivit Divadla v Dlouhé a zpracování kvantitativního výzkumu mezi mladými diváky. Informace získané v obou částech práce jsou pak využity k formulaci návrhů na zlepšení komunikace s mladým publikem.
dc.format 72 s. (90 050 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing kultury cs
dc.subject arts marketing cs
dc.subject marketing divadla cs
dc.subject mladé publikum cs
dc.subject Divadlo v Dlouhé cs
dc.subject culture marketing en
dc.subject arts marketing en
dc.subject theatre marketing en
dc.subject young audience en
dc.subject Divadlo v Dlouhé en
dc.title Marketing a marketingová komunikace divadla
dc.title.alternative Marketing and Marketing Communication of a Theatre
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kamas, Patrik
dc.date.accepted 2019-05-20
dc.description.abstract-translated The presented Bachelor thesis deals with the topic of culture and theatre marketing. It focuses specifically on the particularities of communication with young audiences, further explained on the example of Prague theatre Divadlo v Dlouhé. The theoretical part lays the basics of arts marketing, theatre marketing and audiences. The practical part contains an analysis of current marketing activities of Divadlo v Dlouhé and conducts a quantitative research among young audiences. The information gathered from both parts of the thesis then serve as a foundation for suggestions directed at improving communication with young theatre patrons.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53150
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2019-04-25


Files in this item

Files Size Format View Description
ibrová_2019_dp.pdf 3.364Mb PDF View/Open None
ibrová_2019_op.doc 153.5Kb Unknown View/Open None
ibrová_2019_vp.doc 153Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account