Postoj veřejnosti k marketingovým aktivitám sázkových společností

DSpace Repository

Language: English čeština 

Postoj veřejnosti k marketingovým aktivitám sázkových společností

Show full item record

No preview available
Title: Postoj veřejnosti k marketingovým aktivitám sázkových společností
Author: Horňák, Marek
Advisor: Horňák, Pavel
Abstract: Jako téma bakalářské práce bylo zvoleno "Postoj veřejnosti k marketingovým aktivitám sázkových společností". Tato práce se člení na dvě části. Teoretická část vymezuje pojmy z odborné literatury, které souvisejí s daným tématem. Praktická část má za úkol zanalyzovat vybrané marketingové aktivity sázkových kanceláří, které jsou dále vyhodnoceny společně s kvantitativním výzkumem. Tato část dále definuje následná doporučení, vyplívající z daného výzkumu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45479
Date: 2019-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: D 53148


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
horňák_2019_dp.pdf 2.217Mb PDF View/Open None
horňák_2019_op.pdf 515.1Kb PDF View/Open None
horňák_2019_vp.doc 451.4Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account