Marketingová komunikace Těšínského divadla Český Těšín vůči generaci Y
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Gartnerová, Eva
|
|
dc.contributor.author |
Bosáková, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:28Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:28Z |
|
dc.date.issued |
2019-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45463
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace divadla vůči generaci Y. Nejprve se věnuje teoretickým poznatkům dané problematiky - divadlu, jeho propagaci a generaci Y. Dále popisuje základní charakteristiku vybraného divadla (Těšínské divadlo Český Těšín). Na základě získaných informací je definována marketingová komunikace organizace vůči generaci Y. V souladu s výsledky provedeného výzkumu (dotazníkové šetření) formuluji vlastní návrhy na možné změny způsobu propagace Těšínského divadla Český Těšín vůči mileniálům. |
|
dc.format |
69 s. (85 880 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketing
|
cs |
dc.subject |
divadlo
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
generace Y
|
cs |
dc.subject |
mileniálové
|
cs |
dc.subject |
výzkum
|
cs |
dc.subject |
Těšínské divadlo Český Těšín
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
theatre
|
en |
dc.subject |
propagation
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
generation Y
|
en |
dc.subject |
millennials
|
en |
dc.subject |
research
|
en |
dc.subject |
Těšín Theatre
|
en |
dc.title |
Marketingová komunikace Těšínského divadla Český Těšín vůči generaci Y |
|
dc.title.alternative |
Marketing Communication of the Těšín Theater Český Těšín towards the Y generation |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kamas, Patrik |
|
dc.date.accepted |
2019-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis is dealing with problems of the marketing communication of a theatre against generation Y. First the thesis determine theoretical knowledge of the problem areas - theatre, its propagation and generation Y. Then the thesis descibe basic characteristics of the selected theatre (Těšín Theatre). Based on the obtained information is defined marketing communication of the organization against generation Y. In accordance with the results of the survey (questionnaire) I suggest my own proposals for possible changes in propagation of Těšín Theatre against millennials. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
53129
|
|
dc.date.submitted |
2019-04-17 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account