Marketingová komunikace Těšínského divadla Český Těšín vůči generaci Y

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace Těšínského divadla Český Těšín vůči generaci Y

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gartnerová, Eva
dc.contributor.author Bosáková, Kateřina
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:28Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:28Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45463
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace divadla vůči generaci Y. Nejprve se věnuje teoretickým poznatkům dané problematiky - divadlu, jeho propagaci a generaci Y. Dále popisuje základní charakteristiku vybraného divadla (Těšínské divadlo Český Těšín). Na základě získaných informací je definována marketingová komunikace organizace vůči generaci Y. V souladu s výsledky provedeného výzkumu (dotazníkové šetření) formuluji vlastní návrhy na možné změny způsobu propagace Těšínského divadla Český Těšín vůči mileniálům.
dc.format 69 s. (85 880 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing cs
dc.subject divadlo cs
dc.subject propagace cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject generace Y cs
dc.subject mileniálové cs
dc.subject výzkum cs
dc.subject Těšínské divadlo Český Těšín cs
dc.subject Marketing en
dc.subject theatre en
dc.subject propagation en
dc.subject marketing communication en
dc.subject generation Y en
dc.subject millennials en
dc.subject research en
dc.subject Těšín Theatre en
dc.title Marketingová komunikace Těšínského divadla Český Těšín vůči generaci Y
dc.title.alternative Marketing Communication of the Těšín Theater Český Těšín towards the Y generation
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kamas, Patrik
dc.date.accepted 2019-05-20
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis is dealing with problems of the marketing communication of a theatre against generation Y. First the thesis determine theoretical knowledge of the problem areas - theatre, its propagation and generation Y. Then the thesis descibe basic characteristics of the selected theatre (Těšín Theatre). Based on the obtained information is defined marketing communication of the organization against generation Y. In accordance with the results of the survey (questionnaire) I suggest my own proposals for possible changes in propagation of Těšín Theatre against millennials.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53129
dc.date.submitted 2019-04-17


Files in this item

Files Size Format View Description
bosáková_2019_dp.pdf 2.966Mb PDF View/Open None
bosáková_2019_op.doc 138.5Kb Unknown View/Open None
bosáková_2019_vp.docx 122.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account