Komunikační plán pro reklamní agenturu Rodad reklama

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační plán pro reklamní agenturu Rodad reklama

Show simple item record

dc.contributor.advisor Orságová, Martina
dc.contributor.author Laciga, Marek
dc.date.accessioned 2010-07-15T22:12:11Z
dc.date.available 2011-01-11T09:40:54Z
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/4525
dc.description.abstract Tato bakalářská práce je zaměřena na vypracování Komunikačního plánu na rok 2008, pro reklamní agenturu Rodad reklama. Teoretická část se zabývá převážně těmito oblastmi: internetový marketing, marketingové komunikace a tvorba webu. Komunikační plán je orientován zejména na efektivní, dlouhodobé a zároveň levné prostředky propagace. V rámci komunikačního plánu je zpracována SWOT analýza a navržena nová koncepce webového sídla firmy. cs
dc.format 87 s., 5 s. obr. příloh+1 tab. cs
dc.format.extent 5114643 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.09.2009
dc.subject internetový marketing cs
dc.subject SEM cs
dc.subject SEO cs
dc.subject web cs
dc.subject komunikační plán cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject copywriting cs
dc.subject internet marketing en
dc.subject SEM en
dc.subject SEO en
dc.subject web en
dc.subject communication plan en
dc.subject marketing communication en
dc.subject communication mix en
dc.subject copywriting en
dc.title Komunikační plán pro reklamní agenturu Rodad reklama cs
dc.title.alternative Communication plan for advertising agency Rodad reklama en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee
dc.date.accepted 2007-09-05
dc.description.abstract-translated This bachelor work deals with elaboration of Communication plan for Year 2008 for advertising agency Rodad reklama. Theory part is concerned with these areas: internet marketing, marketing communications and webdesign. Communication plan is oriented particularly on effective, longtime and simultaneously cheap device of promotion. In terms of Communication plan, SWOT analysis is worked and new conception of company web pages is designed. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP *
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 6952
dc.date.assigned 2007-02-27
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
laciga_2007_bp.pdfBlocked 4.877Mb PDF View/Open
laciga_2007_vp.doc 42Kb Microsoft Word View/Open
laciga_2007_op.doc 33Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account