Zavedení e-shopu na trh

DSpace Repository

Language: English čeština 

Zavedení e-shopu na trh

Show full item record

No preview available
Title: Zavedení e-shopu na trh
Author: Klementová, Marie
Advisor: Prachař, Štěpán
Abstract: Tato diplomová práce se zaměřuje na oblast elektronického obchodování a konkrétně na založení elektronického obchodu fyzickou osobou s minimálními finančními náklady. Úvodem jsou vysvětleny základní pojmy a převážná část teoretické části je věnována založení a provozování elektronického obchodu, struktuře uživatelů Internetu a charakteristice internetových zákazníků. Poznatky z této části jsou následně využity v analýze existujícího elektronického obchodu s outdoorovým vybavením a zejména v projektové části, která přináší návrhy a doporučení ke zlepšení stávající situace konkrétního e-shopu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/450
Date: 2006-05-10
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 10.05.2016
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 2719


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
klementová_2006_dp.pdfBlocked 1.369Mb PDF View/Open
klementová_2006_vp.doc 57Kb Microsoft Word View/Open
klementová_2006_op.doc 57.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account