Zavedení e-shopu na trh
Show full item record
No preview available
Title:
|
Zavedení e-shopu na trh |
Author: |
Klementová, Marie
|
Advisor: |
Prachař, Štěpán
|
Abstract:
|
Tato diplomová práce se zaměřuje na oblast elektronického obchodování a konkrétně na založení elektronického obchodu fyzickou osobou s minimálními finančními náklady. Úvodem jsou vysvětleny základní pojmy a převážná část teoretické části je věnována založení a provozování elektronického obchodu, struktuře uživatelů Internetu a charakteristice internetových zákazníků. Poznatky z této části jsou následně využity v analýze existujícího elektronického obchodu s outdoorovým vybavením a zejména v projektové části, která přináší návrhy a doporučení ke zlepšení stávající situace konkrétního e-shopu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/450
|
Date:
|
2006-05-10 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 10.05.2016
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
2719
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account