Projekt marketingové komunikace Rodinného centra Heřmánek

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace Rodinného centra Heřmánek

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubíčková, Miloslava
dc.contributor.author Koláříková, Eva
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:01Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:01Z
dc.date.issued 2018-12-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/44843
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na zlepšení marketingové komunikace Rodinného centra Heřmánek. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Praktická část je dále rozdělena na analytickou a projektovou část. Teoretická část charakterizuje marketingovou komunikaci s důrazem na neziskový sektor a na jednotlivé nástroje marketingové komunikace. Teoretická část slouží jako podklad pro vypracování projektové části. Prvním bodem analytické části je představení organizace. Následně je zpracována analýza její současné situace. Rovněž je proveden marketingový výzkum zabývající se průzkumem povědomí veřejnosti o organizaci. Závěrečná projektová část vychází z předešlých částí a jejím cílem je vytvořit projekt zlepšení marketingové komunikace. Projekt je na závěr podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
dc.format 101 s. (151 168 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject reklama cs
dc.subject nezisková organizace cs
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject Marketing en
dc.subject communication mix en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject promotion en
dc.subject non-profit organization en
dc.subject service marketing en
dc.title Projekt marketingové komunikace Rodinného centra Heřmánek
dc.title.alternative The Project of Marketing Communication in Family Centre Heřmánek
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2019-05-22
dc.description.abstract-translated This Master thesis aims for improving marketing communication of family center Heřmánek. The thesis is divided into a theoretical and practical part. The practical part is further split into analytic and project part. The theoretical part describes marketing communication with a focus on non-profit sector and individual tools of marketing communication. The theoretical part is used as a base for carrying out the project part. First point of the analytical part is introduction of the organization. Following is an analysis of its current situation. Likewise, marketing research dealing with mapping of the public awareness of organization is implemented. The final project part is based on previous sections, and its aim is to create a project to improve marketing communication. After that, the project is subjected to time, cost and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 52217
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2019-04-16


Files in this item

Files Size Format View Description
koláříková_2019_dp.pdf 4.099Mb PDF View/Open None
koláříková_2019_op.docx 29.84Kb Unknown View/Open None
koláříková_2019_vp.pdf 811.2Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account