dc.contributor.advisor |
Vaculčíková, Zuzana
|
|
dc.contributor.author |
Kondrčíková, Andrea
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:10:59Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:10:59Z |
|
dc.date.issued |
2018-12-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/44796
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je vytvořit projekt zvýšení návštěvnosti kina Nadsklepí v Kroměříži. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části, která je zpracována formou literární rešerše, jsou vymezeny pojmy vztahující se k službám, příspěvkovým organizacím, průmyslu volného času a analytickým metodám, které byly použity v práci, zejména pak k marketingovému výzkumu. V praktické části je nejdříve představena současná nabídka průmyslu volného času ve městě Kroměříž. Následně je charakterizováno samotné kino Nadsklepí, a to zejména z pohledu návštěvnosti a specifikace marketingového mixu kina prostřednictvím využití modelu 8P. Primárním marketingovým výzkumem formou dotazníkového šetření byla provedena analýza spokojenosti návštěvníků kina. Výsledky marketingového výzkumu posloužily pro sestavení dvou projektů - projekt zavedení věrnostní karty a projekt zavedení "levného pondělí". Oba projekty byly podrobeny časové, nákladové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
138 s. (198 051 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
projekt
|
cs |
dc.subject |
průmysl volného času
|
cs |
dc.subject |
služby
|
cs |
dc.subject |
Marketing mix
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
project
|
en |
dc.subject |
leisure industry
|
en |
dc.subject |
services
|
en |
dc.title |
Projekt zvýšení návštěvnosti kina Nadsklepí ve městě Kroměříž |
|
dc.title.alternative |
Project to Increase the Number of Visitors to the Cinema Nadsklepí in Kroměříž |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Slinták, Karel |
|
dc.date.accepted |
2019-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis is to create a project to increase the number of visitors to the cinema Nadsklepí in Kroměříž. The work is divided into two parts, theoretical and practical. Theoretical part, which is presented in the form of literature review, contains definitions of relevant terms such as services, funded organization, leisure industry and analytic methods used in this work, especially marketing research. The practical part firstly introduces the current offer of leisure industry in Kroměříž. Subsequently, the cinema Nadsklepí is characterized, especially from the perspective of current number of visitors and by specification of marketing mix of the cinema by using 8P model. The primary marketing research in the form of questionnaire survey served to analyse the satisfaction of visitors of the cinema. The results of this marketing research were used to compile two projects - implementation the loyalty card project and implementation the "cheap Monday" project. Both projects were subjected to time, cost and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Podniková ekonomika, specializace Ekonomika cestovního ruchu |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Business Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
52156
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2019-04-12 |
|