Vývoj aplikace v 3D enginu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pokorný, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Knís, Aladár
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:10:50Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:10:50Z |
|
dc.date.issued |
2018-12-21 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/44581
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této práce bude obecně analyzovat vývojové prostředí 3D enginu, jeho základní vlastnosti, moderní technologie a implementace na různých platformách. Dále student porovná v současnosti nejčastěji používané 3D enginy od různých vývojářských týmů z hlediska implementovaných nástrojů a podporovaných technologií. Na základě získaných poznatků v praktické části s pomocí vybraného enginu navrhne a vyvine vlastní aplikaci, která bude využívat nejmodernější technologie používané v komerčním průmyslu. Vizuální výstup této aplikace navrhne tak, aby uvedené technologie názorně demonstrovala. |
|
dc.format |
51 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Unreal Engine 4
|
cs |
dc.subject |
Herný Engine
|
cs |
dc.subject |
Asset
|
cs |
dc.subject |
Blender
|
cs |
dc.subject |
Unreal Engine 4
|
en |
dc.subject |
Game Engine
|
en |
dc.title |
Vývoj aplikace v 3D enginu |
|
dc.title.alternative |
Application Development in 3D Engine |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Král, Erik |
|
dc.date.accepted |
2019-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
The propose of this work is to analyze integrated development environment of 3D engines, implemented technologies and possible platforms. Then comparison of the most used 3D engines from different developers by the implemented set of tools and supported technologies. Based on these information, practical part focuses on the design and development of the application in the chosen engine with use of the most modern technologies used in commercial business. The visual output of this application is designed to demonstrate the stated technologies. |
|
dc.description.department |
Ústav automatizace a řídicí techniky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Informační a řídicí technologie |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Information and Control Technologies |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Inženýrská informatika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Engineering Informatics |
en |
dc.identifier.stag |
51779
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2019-05-15 |
|
local.subject |
softwarové frameworky
|
cs |
local.subject |
počítačové hry
|
cs |
local.subject |
software frameworks
|
en |
local.subject |
computer games
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account