[NEOBHÁJENO] Význam předškolního vzdělávání z perspektivy rodičů romských dětí

DSpace Repository

Language: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Význam předškolního vzdělávání z perspektivy rodičů romských dětí

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Iva
dc.contributor.author Eliášová, Iveta
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:10:38Z
dc.date.available 2019-07-04T09:10:38Z
dc.date.issued 2018-11-27
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/44294
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá významem předškolního vzdělávání z perspektivy rodičů romských dětí. Je rozdělena na dvě části. Teoretickou a praktickou. V teoretické části se věnujeme předškolnímu vzdělávání, předškolnímu období dítěte a legislativnímu ukotvení. Ve druhé části teoretické části se věnujeme Romům, romským rodinám a Romům ve vzdělávání. V praktické části je kódování polostrukturovaných rozhovorů.
dc.format 41 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject předškolní vzdělávání cs
dc.subject Romové cs
dc.subject majorita cs
dc.subject minorita cs
dc.subject sociokulturně znevýhodněné prostředí cs
dc.subject pre-school education en
dc.subject Roma en
dc.subject majority en
dc.subject minority en
dc.subject socioculturally disadvantaged environment en
dc.title [NEOBHÁJENO] Význam předškolního vzdělávání z perspektivy rodičů romských dětí
dc.title.alternative [NEOBHÁJENO] The Importance of of Pre-school Education from the Perspective of Romany Parents
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Haburajová Ilavská, Lenka
dc.date.accepted 2019-05-27
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the importance of pre-school education from the Perspective of Romany Parents. It is divided into two parts. Theoretical and practical. The theoretical part deals with pre-school education, pre-school education and legislative anchoring. The second part of the theoretical part deals with Roma, Roma families and Roma in education. In the practical part there is coding of semi-structured interviews.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.description.result neobhájeno
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 51353
utb.result.grade F
dc.date.submitted 2019-04-26
local.subject romské děti cs
local.subject Romani children en


Files in this item

Files Size Format View Description
eliášová_2019_dp.pdf 3.895Mb PDF View/Open None
eliášová_2019_op.docx 20.09Kb Unknown View/Open None
eliášová_2019_vp.docx 18.45Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account