Přechody mezi hranými a animovanými pasážemi v krátkometrážních filmech Jana Švankmajera

DSpace Repository

Language: English čeština 

Přechody mezi hranými a animovanými pasážemi v krátkometrážních filmech Jana Švankmajera

Show simple item record

dc.contributor.advisor Nemeškal, Libor
dc.contributor.author Tesfaye, Sára
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:10:23Z
dc.date.available 2019-07-04T09:10:23Z
dc.date.issued 2018-12-03
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/43928
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá analýzou krátkometrážních filmů Jana Švankmajera mezi lety 1968 - 1983. Řeší přechody mezi animovanými a hranými pasážemi u tří vybraných filmů. V teoretické části zasazuje tvorbu Švankmajera do uměleckého kontextu. V části analytické zkoumá konkrétní filmy a jejich výstavbu s ohledem na kombinaci různých technik využívaných ve filmové tvorbě.
dc.format 37 (51 840 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Jan Švankmajer cs
dc.subject krátkometrážní filmy cs
dc.subject animace cs
dc.subject střihová skladba cs
dc.subject Byt cs
dc.subject Leonarův deník 72 cs
dc.subject Do pivnice cs
dc.subject Jan Svankmajer en
dc.subject short films en
dc.subject animation en
dc.subject film editing en
dc.subject The Flat en
dc.subject Leonard's Diary 72 en
dc.subject Down to the Cellar en
dc.title Přechody mezi hranými a animovanými pasážemi v krátkometrážních filmech Jana Švankmajera
dc.title.alternative 1. Theoretical Part: Transitions Between Live Action and Animated Parts of Short Films by Jan Švankmajer. 2. Practical Part: Audiovisual Work, Running Time Min. 10 Mins, Film Editing
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Lorenz, David
dc.contributor.referee Slivka, Ondrej
dc.date.accepted 2019-06-06
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with the analysis of short films by Jan Svankmajer between 1968 and 1983. It solves the transitions between animated and fictional parts in three selected films. In the theoretical part, thesis presents Svankmajer in an artistic context. In the analytical part, it examines specific films and their construction with an aspect of combining verious techniques which are used in filmmaking.
dc.description.department Ateliér Audiovize
dc.thesis.degree-discipline Audiovizuální tvorba - Střihová skladba cs
dc.thesis.degree-discipline Audiovisual Arts - Film Editing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name BcA.
dc.thesis.degree-program Teorie a praxe audiovizuální tvorby cs
dc.thesis.degree-program Theory and Practice of Audiovisual Arts en
dc.identifier.stag 50897
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2019-05-07


Files in this item

Files Size Format View Description
tesfaye_2019_dp.pdf 3.246Mb PDF View/Open None
tesfaye_2019_op.pdf 117.9Kb PDF View/Open None
tesfaye_2019_vp.pdf 122.8Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account