Struktura filmového vyprávění se zaměřením na expozici

DSpace Repository

Language: English čeština 

Struktura filmového vyprávění se zaměřením na expozici

Show simple item record

dc.contributor.advisor Janíková, Jana
dc.contributor.advisor Labík, Ludovít
dc.contributor.author Porteš, Jakub
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:10:22Z
dc.date.available 2019-07-04T09:10:22Z
dc.date.issued 2019-01-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/43923
dc.description.abstract Tato práce má za úkol srovnání psaných pravidel pro vytvoření expozice v moderní naraci filmového vyprávění a její reálné zpracování v některých z nejvýznamnějších děl světové kinematografie. V teoretické části rozebírá poznatky vybraných amerických teoretiků pro správné vytvoření filmové expozice. V praktické části jsou tyto poznatky aplikované na vy-braná ikonická díla světové kinematografie. Záměrem je zkoumat, jestli kvalita těchto snímku vychází právě z dodržování osvědčených postupů pro dobře srozumitelné filmové vyprávění.
dc.format 43 s. (37 550)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject expozice cs
dc.subject začátek cs
dc.subject uvedení cs
dc.subject představení cs
dc.subject pravidla cs
dc.subject exposition en
dc.subject beginning en
dc.subject introduction en
dc.subject rules en
dc.title Struktura filmového vyprávění se zaměřením na expozici
dc.title.alternative 1. Theoretical part: The Structure of the Film Narration with a Focus on Exposition 2. Practical Part: Screenplay for a Feature Film, Minimum Lenght 30 min
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Slavíková, Hana
dc.date.accepted 2019-06-12
dc.description.abstract-translated The purpose of this work is comparing written rules of exposition in the narrative structure to it´s real elaboration in a selection of one of the best movies in history. The theoretical part analyzes notes from selected american theorists for correct creation of a movie exposi-tion. In the practical part are these notes applicated on iconic movies of the world´s cinema. The intention is to examine, if the quality of this movies comes from obeying the experien-ced approaches for coherent storytelling.
dc.description.department Ateliér Audiovize
dc.thesis.degree-discipline Audiovizuální tvorba - Režie a scenáristika cs
dc.thesis.degree-discipline Audiovisual Arts - Directing and Screenwriting en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name BcA.
dc.thesis.degree-program Teorie a praxe audiovizuální tvorby cs
dc.thesis.degree-program Theory and Practice of Audiovisual Arts en
dc.identifier.stag 50888
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2019-05-06


Files in this item

Files Size Format View Description
porteš_2019_dp.pdf 2.787Mb PDF View/Open None
porteš_2019_op.pdf 118.2Kb PDF View/Open None
porteš_2019_vp.pdf 160.5Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account