Analýza faktorů ovlivňujících nákupní chování spotřebitelů při nákupu letní zahraniční dovolené

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza faktorů ovlivňujících nákupní chování spotřebitelů při nákupu letní zahraniční dovolené

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vaculčíková, Zuzana
dc.contributor.author Hájková, Veronika
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:10:18Z
dc.date.available 2019-07-04T09:10:18Z
dc.date.issued 2019-01-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/43834
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na analýzu faktorů ovlivňujících nákupní chování obyvatel České republiky, kteří cestují do zahraničí za účelem letní dovolené. Hlavním cílem této práce je zjistit poměr lidí, využívající služby CK/CA, dále zjistit způsob jejich nákupu letní dovolené a faktory, které jejich nákupní chování ovlivňují. V rámci řešení bylo použito dotazníkové šetření, které bylo prováděno online na sociální síti po dobu jednoho měsíce. Výsledky z dotazníkového šetření byly vyhodnoceny pomocí popisné statistiky. V práci byla navržena řešení vedoucí ke zvýšení prodeje a výsledku hospodaření. Jedná se především o doporučení týkající se propagace, která je v této oblasti podnikání velice významná. Na základě zjištěných skutečností je možné zvolit správný typ a formu komunikace se zákazníkem.
dc.format 98 s. (129 826 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject cestovní ruch cs
dc.subject cestovní agentura cs
dc.subject nákupní chování cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject tourism en
dc.subject travel agency en
dc.subject consumer behavior en
dc.subject marketing research en
dc.subject SWOT analysis questionnaire survey en
dc.title Analýza faktorů ovlivňujících nákupní chování spotřebitelů při nákupu letní zahraniční dovolené
dc.title.alternative Shopping Behavior Factors Analysis of Consumers Buying Foreign Summer Holidays
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Zapletalíková, Eliška
dc.date.accepted 2019-06-03
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis is focused on analysis of factors, which are influencing shopping behavior of Czech Republic citizens, who travel to foreign countries in purpose of holiday recreation. The aim of this thesis is to research ratio of people using tour operator and travel agency and focus on how people buy holiday trips and also focus on factors, which affect their shopping behavior. The analysis was done by short form, which was shared online on social media for one month. The results were evaluated by descriptive statistics. Based on the result were suggested options leading to bigger sales and increment of profit. It is mainly about Promotion, which is significant in this business niche. It's possible, based on the result, to choose the right type and form of communication with consumer.
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 49967
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2019-05-14


Files in this item

Files Size Format View Description
hájková_2019_dp.pdf 3.282Mb PDF View/Open None
hájková_2019_op.docx 26.84Kb Unknown View/Open None
hájková_2019_vp.docx 27.75Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account