Analýza faktorů ovlivňujících nákupní chování spotřebitelů při nákupu letní zahraniční dovolené
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vaculčíková, Zuzana
|
|
dc.contributor.author |
Hájková, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:10:18Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:10:18Z |
|
dc.date.issued |
2019-01-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/43834
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu faktorů ovlivňujících nákupní chování obyvatel České republiky, kteří cestují do zahraničí za účelem letní dovolené. Hlavním cílem této práce je zjistit poměr lidí, využívající služby CK/CA, dále zjistit způsob jejich nákupu letní dovolené a faktory, které jejich nákupní chování ovlivňují. V rámci řešení bylo použito dotazníkové šetření, které bylo prováděno online na sociální síti po dobu jednoho měsíce. Výsledky z dotazníkového šetření byly vyhodnoceny pomocí popisné statistiky. V práci byla navržena řešení vedoucí ke zvýšení prodeje a výsledku hospodaření. Jedná se především o doporučení týkající se propagace, která je v této oblasti podnikání velice významná. Na základě zjištěných skutečností je možné zvolit správný typ a formu komunikace se zákazníkem. |
|
dc.format |
98 s. (129 826 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
cestovní agentura
|
cs |
dc.subject |
nákupní chování
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
dotazníkové šetření
|
cs |
dc.subject |
tourism
|
en |
dc.subject |
travel agency
|
en |
dc.subject |
consumer behavior
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis questionnaire survey
|
en |
dc.title |
Analýza faktorů ovlivňujících nákupní chování spotřebitelů při nákupu letní zahraniční dovolené |
|
dc.title.alternative |
Shopping Behavior Factors Analysis of Consumers Buying Foreign Summer Holidays |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Zapletalíková, Eliška |
|
dc.date.accepted |
2019-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis is focused on analysis of factors, which are influencing shopping behavior of Czech Republic citizens, who travel to foreign countries in purpose of holiday recreation. The aim of this thesis is to research ratio of people using tour operator and travel agency and focus on how people buy holiday trips and also focus on factors, which affect their shopping behavior. The analysis was done by short form, which was shared online on social media for one month. The results were evaluated by descriptive statistics. Based on the result were suggested options leading to bigger sales and increment of profit. It is mainly about Promotion, which is significant in this business niche. It's possible, based on the result, to choose the right type and form of communication with consumer. |
|
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
49967
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2019-05-14 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account