Projekt vytvoření marketingového oddělení v Univerzitní nemocnici Martin

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt vytvoření marketingového oddělení v Univerzitní nemocnici Martin

Show simple item record

dc.contributor.advisor Slaný, Jaroslav
dc.contributor.author Birnstein, Barbora
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:59Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:59Z
dc.date.issued 2017-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/43630
dc.description.abstract Cieľom diplomovej práce je vypracovanie projektu pre vytvorenie marketingového oddelenia v Univerzitnej nemocnici Martin. V teoretickej časti diplomovej práce je definovaná problematika týkajúca sa marketingu v zdravotníctve a marketingového riadenia a spracované teoretické poznatky pre vytvorenie marketingového oddelenia. V úvode praktickej časti práce je charakterizované zdravotnícke zariadenie a vypracovaná marketingová situačná analýza. Záver práce tvorí projekt vytvorenia marketingového oddelenia, ktorý je podrobený časovej, nákladovej a rizikovej analýze a zhodnotenie budúceho prínosu pre Univerzitnú nemocnicu Martin.
dc.format 100
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing v zdravotníctve cs
dc.subject marketingové riadenie cs
dc.subject marketingová komunikácia cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject Porterova analýza cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject marketing in healthcare en
dc.subject marketing management en
dc.subject marketing communication en
dc.subject PEST analysis en
dc.subject Porter analysis en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Projekt vytvoření marketingového oddělení v Univerzitní nemocnici Martin
dc.title.alternative The Project for Creating the Marketing Department in Martin University Hospital
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Staňková, Pavla
dc.date.accepted 2018-05-21
dc.description.abstract-translated The aim of the graduate thesis is the elaboration of a project for the creating of a Marketing Department at the Martin University Hospital. In the theoretical part of the graduate thesis, there are defined issues related to marketing in healthcare, marketing management, and elaborated theoretical knowledges for creation of marketing department. At the beginning of the practical part of the thesis, there is characterized Martin University Hospital and created the marketing situational analysis. At the end of the graduate thesis, there is the project for creating a marketing department submitted to time, cost and risk analysis and evaluation of the future benefits of the project for the Martin University Hospital.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management ve zdravotnictví cs
dc.thesis.degree-discipline Health Services Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 49066
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2018-04-17


Files in this item

Files Size Format View Description
birnstein_2018_dp.pdf 3.024Mb PDF View/Open None
birnstein_2018_op.docx 24.71Kb Unknown View/Open None
birnstein_2018_vp.docx 23.69Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account