Optimalizace procesu zkoušky tlaku roztržení plastových palivových filtrů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Optimalizace procesu zkoušky tlaku roztržení plastových palivových filtrů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dvořák, Zdeněk
dc.contributor.author Samek, Ivan
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:21Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:21Z
dc.date.issued 2018-01-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42650
dc.description.abstract Tato práce se zabývá vyhodnocením procesu, u kterého dochází k natlakovaní plastového palivového filtru olejem a k jeho následnému roztržení při zvolených teplotách. Výsledkem této práce pak bude možná optimalizace zkoušky. Práce je rozdělena na dvě části. V teoretické části je rozebrána problematika filtrace v automobilech s hlavním zaměřením na olejové a především palivové filtry. Jsou zde popsány nejčastější typy filtrů a jejich funkce. V závěru teoretické části jsou pak stručně popsány základní zkušební zařízení používané pro zkoušky filtrů. Praktická část pak řeší vliv teploty na tlaku roztržení plastového palivového filtru. Obsahuje představení zvoleného palivového filtru, popis zkoušky a měřící část se získanými výsledky. V závěru praktické části je pak provedeno vyhodnocení těchto výsledků.
dc.format 73 s. (59 067)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Palivový filtr cs
dc.subject tlak roztržení cs
dc.subject nafta cs
dc.subject olej cs
dc.subject teplota cs
dc.subject element cs
dc.subject Fuel filter en
dc.subject burst pressure en
dc.subject diesel en
dc.subject oil en
dc.subject temperature en
dc.subject element en
dc.title Optimalizace procesu zkoušky tlaku roztržení plastových palivových filtrů
dc.title.alternative Optimization of the Burst Pressure Test Process of Plastic Fuel Filters
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Shejbalová, Dana
dc.date.accepted 2018-06-06
dc.description.abstract-translated This work focuses on the evolution of the process of pressuring a plastic fuel filter with oil and its subsequent burst at select temperatures. The result of this work will allow for optimization of the test. The work is divided into two parts, a theoretical part and practical part. The theoretical part deals with the problem of filtration in cars with a main focus on oil and fuel filters. The most common types of filters and their functions are detailed here. At the end of the theoretical part, the basic test equipment used for the filter test are briefly describes. The practical part looks at the influence of temperature on the pressure of a plastic fuel filter when it bursts. It include a presentation of the selected fuel filter, a description of the test and a quantitative section with the results obtained. At the end of the practical part, the results are analyzed and evaluated
dc.description.department Ústav výrobního inženýrství
dc.thesis.degree-discipline Řízení jakosti cs
dc.thesis.degree-discipline Quality Control en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta technologická cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Technology en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Procesní inženýrství cs
dc.thesis.degree-program Process Engineering en
dc.identifier.stag 42672
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2018-05-18


Files in this item

Files Size Format View Description
samek_2018_dp.pdf 13.37Mb PDF View/Open None
samek_2018_op.pdf 128.3Kb PDF View/Open None
samek_2018_vp.pdf 444.5Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account