Interní komunikace společnosti Zálesí a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Interní komunikace společnosti Zálesí a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Šnircová, Soňa
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:18Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:18Z
dc.date.issued 2018-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42582
dc.description.abstract Bakalářská práce je věnována interní komunikaci společnosti Zálesí a.s. Teoretická část se zabývá různými přístupy k problematice a definováním základních pojmů s ohledem na potřeby výzkumu. V praktické části je popsána charakteristika, současný stav interní komunikace společnosti a následně analýza, výsledky výzkumu a návrhy na zlepšení. Hlavním zdrojem dat je primární marketingový kvantitativní výzkum realizovaný formou papírových dotazníků napříč celou společností. Cílem práce je zjistit nedostatky komunikačních nástrojů, úroveň spokojenosti zaměstnanců, názory na jednotlivé faktory a následně s využitím teoretických znalostí navrhnout praktické doporučení na zlepšení současného stavu.
dc.format 86 s. (142 452 znakov)
dc.language.iso sk
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject interní komunikace cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject zaměstnanec cs
dc.subject Zálesí a.s. cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject internal communication en
dc.subject communication en
dc.subject employee en
dc.subject Zálesí a.s. en
dc.subject communication strategy en
dc.subject marketing research en
dc.title Interní komunikace společnosti Zálesí a.s.
dc.title.alternative Internal Communication of the Company Zálesí a.s.
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Burgr, Ladislav
dc.date.accepted 2018-05-22
dc.description.abstract-translated Bachelor's thesis studies the internal communication within the company Zálesí a.s. The theoretical part introduces various approaches to the present subject and identifies core terminology related to the research requirements. The practical part describes the company internal communication characteristics, current situation following the analysis, research results and recommendations for improvement. The main data source is primary marketing quantitative research in form of paper questionnaires distributed within the whole company. The aim of the thesis is to identify weak points of communication tools, employee satisfaction level and feedbacks on the individual factors. Finally, the thesis aims at outlining the recommendations for practice to improve the current situation using the theoretical knowledge provided.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 50525
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2018-04-23


Files in this item

Files Size Format View Description
šnircová_2018_dp.pdf 3.599Mb PDF View/Open None
šnircová_2018_op.pdf 764.8Kb PDF View/Open None
šnircová_2018_vp.doc 150.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account