Vyhodnocení vánoční kampaně na ZOOTu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vyhodnocení vánoční kampaně na ZOOTu

Show full item record

No preview available
Title: Vyhodnocení vánoční kampaně na ZOOTu
Author: Pilátová, Karolína
Advisor: Káčerková, Eliška
Abstract: Bakalářská práce se zabývá zhodnocením vánoční kampaně společnosti ZOOT, největším českým online obchodem s módou a s více než 300 značkami z celého světa. ZOOT je jedinečný koncept, který kombinuje to nejlepší z online a offline světa do rychle rostoucí oblíbené značky. V rámci teoretické části práce jsou definována základní teoretická východiska marketingu, popisuje pravidla korporátni identity, vysvětluje pojem značka a její význam a objasňuje význam povědomí značky. Cílem praktické části je odpovědět na definované otázky prostřednictvím kvalitativního dotazování. Průzkumy jsou tematicky zaměřené na vánoční kampaň ZOOTu v roce 2017, která byla poprvé tvořena interním týmem bez pomoci externí reklamní agentury.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42575
Date: 2018-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 50516


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
pilátová_2018_dp.pdf 4.442Mb PDF View/Open None
pilátová_2018_op.doc 157.5Kb Unknown View/Open None
pilátová_2018_vp.doc 117Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account