Vliv UX na objem prodejů v daném segmentu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv UX na objem prodejů v daném segmentu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Navrátil, Radek
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:18Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:18Z
dc.date.issued 2018-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42572
dc.description.abstract Tato bakalářská práce pojednává o vlivu UX na objem prodejů ve vybraném segmentu, konkrétně v segmentu elektrospotřebičů. Jejím hlavním cílem je zjistit skutečnou důležitost UX v praxi, zejména pomocí uživatelského testování webu. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy, související s danou problematikou, popsaný vývoj e-shopů, s nimi souvisejících prvků UI a UX, zvoleny a vysvětleny výzkumné metody a rovněž stanoveny výzkumné otázky. V praktické části jsou popsány výsledky šetření, provedena jejich analýza a také zodpovězeny výzkumné otázky a vyhodnoceno, zda byly cíle práce splněny beze zbytku či nikoli.
dc.format 74 s. (127 593 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Digitální marketing cs
dc.subject e-shop cs
dc.subject SEM cs
dc.subject SEO cs
dc.subject CRO cs
dc.subject CTR cs
dc.subject UI cs
dc.subject UX cs
dc.subject Digital marketing en
dc.subject e-shop en
dc.subject SEM en
dc.subject SEO en
dc.subject CRO en
dc.subject CTR en
dc.subject UI en
dc.subject UX en
dc.title Vliv UX na objem prodejů v daném segmentu
dc.title.alternative Influence of UX on Volume of Sales in a Specific Segment of Market
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Jermakov, Pavel
dc.date.accepted 2018-05-22
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with influence of UX on volume of sales in a specific segment of market, specifically in a segment of electrical appliances. The thesis mainly aims on finding true importance of UX in practice, especially by using of user testing. There are named and explained terms and concepts, connected with the topic, in a theoretical part of the thesis. There is also described evolution of elements of UI and UX, chosen and explained methods of research and there are specified research questions as well. In a practical part of the thesis, there are included results of marketing research, just as well as their analysis and there are also answered research questions and summary, whether the questions have been answered without any doubts or not.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 50513
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2018-04-26


Files in this item

Files Size Format View Description
navrátil_2018_dp.zip 10.66Mb Unknown View/Open None
navrátil_2018_op.doc 157Kb Unknown View/Open None
navrátil_2018_vp.doc 151Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account