Budování značky pro generaci Millennials
Show full item record
No preview available
Title:
|
Budování značky pro generaci Millennials |
Author: |
Macháček, Jakub
|
Advisor: |
Kocourek, Josef
|
Abstract:
|
Diplomová práce se bude zabývat analýzou generace Millennials, a jejími specifickými vlastnostmi, důležitými pro budování brandu společnosti Samsung. Pomocí teoretických znalostí, čerpaných především z odborné literatury (tištěné i online) vydefinujeme zá-kladní metodologii práce. V praktické části se budeme věnovat výzkumu dané problema-tiky, jehož závěry by měly vést ke zodpovězení základních výzkumných otázek a tvorbě komunikačního mixu pro společnost Samsung pro projektovou část. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/42478
|
Date:
|
2018-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
C
50373
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account