Marketingová komunikace města Hodonína

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace města Hodonína

Show simple item record

dc.contributor.advisor Harantová, Lenka
dc.contributor.author Kotásková, Petra
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:14Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:14Z
dc.date.issued 2018-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42471
dc.description.abstract Tato diplomová práce je zaměřena na návrh komunikační strategie města Hodonína. Její obsah je přehledně rozdělen do tří částí, teoretické, praktické a projektové. Teoretická část přináší základní přehled týkající se marketingu ve veřejné správě a teorie marketingových komunikací. Prostor je věnován také základům marketingového výzkumu, který je aplikován v následující části. Obsahem praktické části je konkrétní uplatnění teoretických poznatků na příkladu města Hodonína. Kromě analýzy prvků komunikačního mixu jsou zde přehledně popsány souvislosti týkající se vnitřního a vnějšího prostředí města. Hlavní část poté spočívá v realizaci a vyhodnocení kvalitativního výzkumu, z jehož výsledků vychází projektová část. Návrh projektu je závěrečnou kapitolou práce. Kromě možností jak zefektivnit stávající nástroje komunikačního mixu obsahuje také časový plán realizace jednotlivých opatření. Součástí je rovněž nákladová analýza, včetně zhodnocení možných rizik.
dc.format 139 s., 18 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject veřejná správa cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject Focus group cs
dc.subject marketing ve veřejné správě cs
dc.subject obec cs
dc.subject communication strategy en
dc.subject communication mix en
dc.subject public administration en
dc.subject marketing research en
dc.subject Focus group en
dc.subject marketing at public administration en
dc.subject municipality en
dc.title Marketingová komunikace města Hodonína
dc.title.alternative Marketing Communication of the Hodonin City
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Göttlichová, Marcela
dc.date.accepted 2018-05-24
dc.description.abstract-translated The diploma thesis is focused on project of communication strategy of the city of Hodonín. The content is clearly divided into three parts, theoretical, practical and project. The theoretical part provides a basic overview of marketing in public administration and the theory of marketing communication. The part is also dedicated to the basics of marketing research, which are applied in the following chapters. The content of the practical part consists of the concrete application of the theoretical knowledge on example of the Hodonin City. In addition to analyzing the elements of the communication mix, it brings clear descriptions of the internal and external environment of the City. The main part further consists of realization and evaluation of qualitative research, on which the results of the project are based. The project proposal is the final chapter of the thesis. Besides the possibilities of streamlining the existing tools of the communicating mix, it also contains a timetable for the implementation of the project results. It also contains cost analysis and the assessment of possible risks.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 50364
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2018-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
kotásková_2018_dp.pdf 5.680Mb PDF View/Open None
kotásková_2018_op.doc 153.5Kb Unknown View/Open None
kotásková_2018_vp.doc 152Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account