FMCG v e-commerce v České republice
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kotyzová, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Jordán, Libor
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:14Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:14Z |
|
dc.date.issued |
2018-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42469
|
|
dc.description.abstract |
Práce zkoumá nakupování rychloobrátkového spotřebního zboží v rámci e-commerce a vztahy mezi nakupujícími a e-shopy. V teoretické části se definují základní pojmy a analy-zuje se vývoj nákupu FMCG na internetu. Praktická část zkoumá postoje k nákupu rychlo-obrátkového spotřebního zboží na internetu mezi nakupujícími kombinací kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Projektová část nabízí řešení možného projektu na zvýšení pově-domí o nakupování rychloobrátkového spotřebního zboží na internetu. Zároveň se zabývá možným vývojem nákupu FMCG v e-commerce do budoucna. |
|
dc.format |
84 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
E-commerce
|
cs |
dc.subject |
e-business
|
cs |
dc.subject |
FMCG
|
cs |
dc.subject |
rychloobrátkové spotřební zboží
|
cs |
dc.subject |
internet
|
cs |
dc.subject |
online naku-pování
|
cs |
dc.subject |
spotřebitelské chování
|
cs |
dc.subject |
CRM
|
cs |
dc.subject |
E-commerce
|
en |
dc.subject |
e-business
|
en |
dc.subject |
FMCG
|
en |
dc.subject |
fast moving consumer goods
|
en |
dc.subject |
internet
|
en |
dc.subject |
online shopping
|
en |
dc.subject |
consumer behavior
|
en |
dc.subject |
CRM
|
en |
dc.title |
FMCG v e-commerce v České republice |
|
dc.title.alternative |
FMCG in the E-commerce in the Czech Republic |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šviráková, Eva |
|
dc.date.accepted |
2018-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The paper examines the purchase of fast moving consumer goods in e-commerce and the relationship between shoppers and e-shops. The theoretical part defines the basic concepts and analyzes the development of the FMCG purchases on the Internet. The practical part analyzes attitudes towards the purchase of fast moving consumer goods on the Internet among the shoppers with combination of quantitative and qualitative research. The project part offers a solution to a possible project to raise awareness of fast moving consumer goods in online shopping. At the same time, it looks at the possible development of the future FMCG purchases in the e-commerce channel. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
50359
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2018-04-20 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account