FMCG v e-commerce v České republice

DSpace Repository

Language: English čeština 

FMCG v e-commerce v České republice

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kotyzová, Pavla
dc.contributor.author Jordán, Libor
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:14Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:14Z
dc.date.issued 2018-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42469
dc.description.abstract Práce zkoumá nakupování rychloobrátkového spotřebního zboží v rámci e-commerce a vztahy mezi nakupujícími a e-shopy. V teoretické části se definují základní pojmy a analy-zuje se vývoj nákupu FMCG na internetu. Praktická část zkoumá postoje k nákupu rychlo-obrátkového spotřebního zboží na internetu mezi nakupujícími kombinací kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Projektová část nabízí řešení možného projektu na zvýšení pově-domí o nakupování rychloobrátkového spotřebního zboží na internetu. Zároveň se zabývá možným vývojem nákupu FMCG v e-commerce do budoucna.
dc.format 84
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject E-commerce cs
dc.subject e-business cs
dc.subject FMCG cs
dc.subject rychloobrátkové spotřební zboží cs
dc.subject internet cs
dc.subject online naku-pování cs
dc.subject spotřebitelské chování cs
dc.subject CRM cs
dc.subject E-commerce en
dc.subject e-business en
dc.subject FMCG en
dc.subject fast moving consumer goods en
dc.subject internet en
dc.subject online shopping en
dc.subject consumer behavior en
dc.subject CRM en
dc.title FMCG v e-commerce v České republice
dc.title.alternative FMCG in the E-commerce in the Czech Republic
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šviráková, Eva
dc.date.accepted 2018-05-24
dc.description.abstract-translated The paper examines the purchase of fast moving consumer goods in e-commerce and the relationship between shoppers and e-shops. The theoretical part defines the basic concepts and analyzes the development of the FMCG purchases on the Internet. The practical part analyzes attitudes towards the purchase of fast moving consumer goods on the Internet among the shoppers with combination of quantitative and qualitative research. The project part offers a solution to a possible project to raise awareness of fast moving consumer goods in online shopping. At the same time, it looks at the possible development of the future FMCG purchases in the e-commerce channel.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 50359
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2018-04-20


Files in this item

Files Size Format View Description
jordán_2018_dp.pdf 4.663Mb PDF View/Open None
jordán_2018_op.doc 155Kb Unknown View/Open None
jordán_2018_vp.doc 154Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account