Přesvědčovací metody v aplikaci do marketingové komunikace
Show full item record
No preview available
Title:
|
Přesvědčovací metody v aplikaci do marketingové komunikace |
Author: |
Cejnek, Petr
|
Advisor: |
Šula, Tomáš
|
Abstract:
|
Práce se zabývá přesvědčovacími technikami, které je dnes možné využívat díky ohrom-nému množství digitálních stop, které po sobě zanechávají uživatelé oblíbených interneto-vých služeb. Popisuje metody, díky kterým lze dosáhnout precizního zacílení persvazivního sdělení, které má vysoký potenciál k ovlivnění postoje nebo názoru jedince. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/42460
|
Date:
|
2018-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
50343
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account