Tvorba marketingového plánu kavárny

DSpace Repository

Language: English čeština 

Tvorba marketingového plánu kavárny

Show full item record

No preview available
Title: Tvorba marketingového plánu kavárny
Author: Polák, Jan
Advisor: Káčerková, Eliška
Abstract: Tato diplomová práce se zabývá marketingem nově založené kavárny Queen Café v Praze. V rámci práce je nejdříve shrnutý teoretický základ. Následně jsou provedeny rozbory vnějšího a vnitřního prostředí podniku formou PEST a Porterovy analýzy konkurenčních sil. Další zjištění jsou dále shrnuta ve SWOT analýze. Závěry této práce se také opírají o výsledky kvalitativního průzkumu provedeného formou skupinové diskuse. Výsledky rozborů a výzkumu jsou aplikovány na marketingový mix podniku a jsou navržena jeho zlepšení. V závěru práce autor dále uvádí návrhy komunikačních kampaní odrážejících komunikační strategii
URI: http://hdl.handle.net/10563/42446
Date: 2018-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: D 50325


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
polák_2018_dp.pdf 2.309Mb PDF View/Open None
polák_2018_op.doc 157Kb Unknown View/Open None
polák_2018_vp.doc 148Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account