Employer branding softwarové firmy B2A

DSpace Repository

Language: English čeština 

Employer branding softwarové firmy B2A

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Morcinková, Marie
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:13Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:13Z
dc.date.issued 2018-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42439
dc.description.abstract Tato práce je motivovaná aktuálním nedostatkem IT odborníků na českém trhu. Velká poptávka po IT odbornících a jejich nízký počet jim nabízí svobodu ve výběru firmy, pro kterou chtějí pracovat. Firmy proto začínají vymýšlet různé firemní benefity ve snaze odlišit se a zatraktivnit. Tato práce je založená na spolupráci se zlínskou softwarovou agenturou B2A Software Development, s.r.o., která na trhu působí teprve od roku 2013. Vzhledem ke zostřené konkurenci v boji o talentované IT odborníky začíná tato agentura vnímat potřebu odlišit se a vytvořit silnou atraktivní značku zaměstnavatele, která jim pomůže získat kvalitní pracovní sílu. Tato práce aplikuje teorii budování značky a vytváří díky ní návrh komuni-kační strategie cílené na stávající i potenciální zaměstnance. Mezi hlavní metody práce patří rešerše poznatků z české i cizojazyčné odborné literatury zabývající se budováním značky zaměstnavatele a pracovní motivací člověka. V praktic-ké části jsou analyzovány: interní hloubkové rozhovory se stávajícími zaměstnanci B2A, hloubkový rozhovor s hlavním manažerem B2A, Petrem Kubíčkem, a hloubkové rozho-vory s potenciálními zaměstnanci. Projektová část spojuje poznatky z obou předchozích částí. Představuje optimální komu-nikaci značky B2A za účelem vytvoření atraktivní a snadno odlišitelné značky na trhu práce, která má za cíl zvýšit šanci B2A získat kvalitní talenty do firmy, snížit jejich výda-je na nábor nových zaměstnanců a zvýšit angažovanost a loajalitu stávajících zaměstnan-ců. Pro správné nastavení strategie značky zaměstnavatele B2A je nutné zodpovědět vý-zkumnou otázku, která zní: Jaké jsou motivační faktory IT odborníků při výběru firmy?
dc.format 110 s. (203 588 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject značka zaměstnavatele cs
dc.subject budování značky cs
dc.subject IT odborníci cs
dc.subject motivační faktory cs
dc.subject softwarová agentura cs
dc.subject marketing v HR cs
dc.subject personální marketing cs
dc.subject Mileniálové cs
dc.subject generace Y cs
dc.subject Employer Brand en
dc.subject Brand Building en
dc.subject IT Professionals en
dc.subject Motivational Factors en
dc.subject Software Agency en
dc.subject HR Marketing en
dc.subject Milenials en
dc.subject Generation Y en
dc.title Employer branding softwarové firmy B2A
dc.title.alternative Employer Branding of the Software Company B2A
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kocourek, Josef
dc.date.accepted 2018-05-23
dc.description.abstract-translated This paper is inspired by the current shortage of IT professionals on the Czech market. The large demand for IT professionals and their low numbers offers them the freedom to choose the company they want to work for. Businesses therefore keep coming up with various company benefits in an effort to differentiate and make themselves more appea-ling. This work is based on collaboration with B2A Software Development, Ltd., a Zlín softwa-re company, which has only been operating since 2013. Due to the increased competition in the fight for talented IT specialists, this agency recognizes the need to differentiate itself and to create a strong attractive brand as an employer that would help them hiring a quality workforce. This paper applies Employer Branding theory and creates a proposal for a communication strategy that targets existing as well as potential employees. The main methods of work include theory research in the fields of Employer Branding and work motivation. In the practical part there is analysis of: internal in-depth inter-views with existing B2A employees, in-depth interview with B2A chief manager, Petr Kubíček and in-depth interviews with potential employees. The project part combines the knowledge from the two previous parts. It introduces opti-mal B2A communication that aims to create an attractive and easily distinguishable brand on the labor market, which aims to increase B2A's chances of getting high-quality talent into the company, reduce their recruitment costs, and increase the engagement and loyalty of existing employees. In order to set the B2A Employer Brand strategy correctly, the following research questi-on needs to be answered: What are the motivational factors of IT professionals that influence their decision-making processes while choosing an employer?
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 50314
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2018-04-20


Files in this item

Files Size Format View Description
morcinková_2018_dp.pdf 4.961Mb PDF View/Open None
morcinková_2018_op.doc 156.5Kb Unknown View/Open None
morcinková_2018_vp.doc 154.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account