Koncepce a význam loga z pohledu brandingu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Koncepce a význam loga z pohledu brandingu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Göttlichová, Marcela
dc.contributor.author Hadašová, Michaela
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:12Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:12Z
dc.date.issued 2018-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42423
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá problematikou vzniku loga a jeho významem v rámci brandingu. V teoretické části práce se autorka věnuje základní teorii brandingu, značce, a především se zaměřuje na význam a funkci logo a průběh jeho tvorby. V rámci praktické části práce je proveden kvalitativní výzku založený na sémiotické analýze vybraných log a individuálních hloubkových rozhovorech. Při nich autorka zjišťuje míru vybavování log známých značek respondenty, a také jejich subjektivní hodnocení konkrétních log ve vztahu ke značce. Cílem práce je vyvodit východiska pro vznik loga vycházející z primárních i sekundárních šetření a klientského briefu a zpracovat návrh nového loga pro vybranou značku.
dc.format 123 s.(198 945 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject logo cs
dc.subject logo manuál cs
dc.subject brand building cs
dc.subject branding cs
dc.subject značka cs
dc.subject kvalitativní výzkum cs
dc.subject hloubkový rozhovor cs
dc.subject sémiotická analýza cs
dc.subject sémiotika cs
dc.subject asociace cs
dc.subject vybavování cs
dc.subject prvky loga cs
dc.subject logo en
dc.subject logo manual en
dc.subject brand building en
dc.subject branding en
dc.subject brand en
dc.subject qualitative research en
dc.subject depth interview en
dc.subject semiotic analysis en
dc.subject semiotics en
dc.subject association en
dc.subject remembering the memory en
dc.subject logo elements en
dc.title Koncepce a význam loga z pohledu brandingu
dc.title.alternative Logo Conception and Its Importance in Branding
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Navrátilová, Svatava
dc.date.accepted 2018-05-21
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with the issue of logo development and its importance in branding. In the theoretical part of the thesis, the author defines the basic branding theory, brand and focuses mainly on the meaning and function of the logo and the proces of its creation. The practical part of the thesis is based on a qualitative research based on a semiotic analysis of specific logs and individual in-depth interviews in which the author discovers the degree of remembering the memory of known brands by respondents, as well as their subjective evaluation of particular logos in relation to the brand. The aim of the thesis is to design new logo for selected brand.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 50288
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2018-04-20


Files in this item

Files Size Format View Description
hadašová_2018_dp.pdf 8.755Mb PDF View/Open None
hadašová_2018_op.doc 151.5Kb Unknown View/Open None
hadašová_2018_vp.doc 154Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account