Uvedení Kofoly na tureckém trhu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Uvedení Kofoly na tureckém trhu

Show full item record

No preview available
Title: Uvedení Kofoly na tureckém trhu
Author: Canozler, Batuhan
Advisor: Weberová, Dagmar
Abstract: Cílem diplomové práce je analyzovat potenciál vstupu české společnosti Kofola na turecký trh. První část práce se zabývá teoretickým zázemím tématu. V této kapitole jsou představeny základní pojmy: mezinárodní marketing, marketingová strategie, produktové úpravy, marketingová komunikace a mixy. Ve druhé, analytické, části se věnuje pozornost jak kvalitativnímu, tak kvantitativnímu výzkumu. Cílem kvantitativního výzkumu je obecné vnímání složek společnosti Kofola mezi tureckými spotřebiteli podle jejich sociodemografických klasifikací. Kromě toho jsou také předloženy výsledky kvalitativního výzkumu slepé chuti. Třetí, zároveň poslední, část se zabývá projektem představujícím zahajovací kampaň společnosti Kofola pro turecký trh. Na základě výsledků výzkumu jsou v kampani navrženy vhodné nástroje marketingové komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42415
Date: 2018-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketing Communications
Grade for thesis and defense: C 50277


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
canozler_2018_dp.zip 3.076Mb Unknown View/Open None
canozler_2018_op.doc 153Kb Unknown View/Open None
canozler_2018_vp.docx 122.2Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account