Analýza marketingové komunikace vybrané franšízy cestovní agentury
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza marketingové komunikace vybrané franšízy cestovní agentury |
Author: |
Fialová, Denisa
|
Advisor: |
Hýblová, Monika
|
Abstract:
|
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace vybrané franšízy cestovní agentury. Cílem teoretické části bylo provést průzkum literárních zdrojů pro oblast marketingové komunikace a tvorba teoretických východisek pro zpracování části praktické. Cílem praktické části bakalářské práce byla analýza současného stavu marketingové komunikace vybrané franšízy. Na základě výsledků analýzy byly zpracovány návrhy a doporučení pro zlepšení v marketingové komunikaci. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/42127
|
Date:
|
2017-12-15 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a ekonomika |
Grade for thesis and defense:
|
C
49869
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account