Projekt uvedení nového nealkoholického nápoje na trh ve vybrané firmě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt uvedení nového nealkoholického nápoje na trh ve vybrané firmě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Papadaki, Šárka
dc.contributor.author Pšikalová, Marta
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:00:44Z
dc.date.available 2018-07-04T15:00:44Z
dc.date.issued 2017-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41760
dc.description.abstract Cílem diplomové práce na téma Projekt uvedení nového nealkoholického nápoje na trh ve vybrané firmě je navrhnout vhodný produkt pro firmu XY s ohledem na aktuální situaci na trhu. Podstatou řešení bylo nalézt potenciální mezeru na trhu v oblasti sycených nealko-holických nápojů pomocí průzkumu trhu nealkoholických nápojů a hlavních konkurentů v daném odvětví trhu. Bylo definováno vhodné balení produktu na základě výsledků analýzy a navrhnuto řešení uvedení nového syceného nealkoholického nápoje na trh i s jeho finanč-ním vyhodnocením. Výsledkem práce bylo definovat nový produkt, a to především velikost balení, příchuť a cenu. Součástí projektu byl i odhad vyrobeného množství jednotlivých ba-lení, vymezení cílové skupiny spotřebitelů a určení segmentu trhu na který bude produkt uveden. Tento projekt bude sloužit firmě XY jako podklad k rozhodnutí, jak nejlépe optima-lizovat své nápojové portfolio.
dc.format 108 s. (187 828 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Produktový mix cs
dc.subject spotřebitel cs
dc.subject životní cyklus výrobku cs
dc.subject fáze vývoje nového pro-duktu cs
dc.subject nápoj cs
dc.subject průzkum trhu cs
dc.subject Product mix en
dc.subject consumer en
dc.subject lifecycle of product en
dc.subject phase of new product development en
dc.subject drink en
dc.subject market research en
dc.title Projekt uvedení nového nealkoholického nápoje na trh ve vybrané firmě
dc.title.alternative The Project to Launch a New Non-Alcoholic Beverage in Selected Company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Dvorský, Ján
dc.date.accepted 2018-05-23
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis named The project to launch a new non-alcoholic beverage in selected company is to design a suitable product for company XY in accordance of the current market trend. The essence of the solution was to find a potential market gap in sparkling soft drinks by analyzing the market of non-alcoholic beverages and the main competitors in the related market category. The analysis was to propose the proper pack size of the product, how to place new sparling soft drink on market and financial evaluation. The result of the thesis was to define a new product, namely the size of the package, flavor and price. Project also included an estimated quantity of individual packages produced, definition of target group of consumers and identification of market segment in which the product will be presented. This project will serve company XY as a basis for deciding on how to optimize its beverage portfolio.
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky
dc.thesis.degree-discipline Podniková ekonomik, specializace Ekonomika cestovního ruchu cs
dc.thesis.degree-discipline Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 49331
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2018-04-17


Files in this item

Files Size Format View Description
pšikalová_2018_dp.pdf 2.753Mb PDF View/Open None
pšikalová_2018_op.docx 29.19Kb Unknown View/Open None
pšikalová_2018_vp.docx 25.52Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account