Zvýšení návštěvnosti a atraktivity Týdne kultury na Valašsku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Zvýšení návštěvnosti a atraktivity Týdne kultury na Valašsku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tučková, Zuzana
dc.contributor.author Hýblová, Jesika
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:00:43Z
dc.date.available 2018-07-04T15:00:43Z
dc.date.issued 2017-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41750
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá zvýšením návštěvnosti a atraktivity festivalu Týden kultury na Valašsku. Práce analyzuje stávající nabídku služeb Resortu Valachy, předchozí ročníky festivalu z hlediska návštěvnosti a spokojenosti zákazníků i konkurenční události konající se během letní sezóny v blízkém okolí Velkých Karlovic. Data potřebná pro zpracování analýz byla získána komunikací s marketingovým ředitelem společnosti, dotazníkovým šetřením provedeným společností a analýzou veřejně dostupných dokumentů. Jednotlivé analýzy sloužily jako podklad pro zpracování SWOT analýzy, která poukazuje především na silné a slabé stránky události. Na základě výsledků analytické části práce byla identifikována slabá místa daného eventu, která sloužila jako východisko pro zpracování projektu. Diplomová práce předkládá návrh webových stránek kulturního festivalu a doprovodného programu jako možnosti, která bude potenciálním zákazníkům přinášet nové zážitky.
dc.format 91 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject cestovní ruch cs
dc.subject doprovodný program cs
dc.subject event marketing cs
dc.subject kulturní festival cs
dc.subject událost cs
dc.subject tourism en
dc.subject accompanying program en
dc.subject event marketing en
dc.subject cultural festival en
dc.subject event en
dc.title Zvýšení návštěvnosti a atraktivity Týdne kultury na Valašsku
dc.title.alternative The Increasing Attendance and Attractiveness of the Week of Culture in the Wallachia Region
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vala, Michal
dc.date.accepted 2018-05-21
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with the increasing attendance and attraction of the Week of culture in the Walachia region. This thesis analyses the current range of services offered by the Resort Valachy, the attendance of the previous years of the festival, customer satisfaction and competitive events, which take place during the summer season nearby Velké Karlovice. The data needed to process the analysis was obtained by communication with the marketing director of the company, through a questionnaire survey and by analyzing publicly available documents. Conslucions of the analysis were used for SWOT analysis which describes the strengths and weaknesses of the event. Based on the results of the analytical part there were identified weak spots of the event. These served as a basis for the project. The diploma thesis presents proposal of the cultural festival website and the accompanying program as an oportunity that will bring new experience to potential customers.
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky
dc.thesis.degree-discipline Podniková ekonomika, specializace Ekonomika cestovního ruchu cs
dc.thesis.degree-discipline Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 49319
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2018-04-17


Files in this item

Files Size Format View Description
hýblová_2018_dp.pdf 2.479Mb PDF View/Open None
hýblová_2018_op.pdf 868.9Kb PDF View/Open None
hýblová_2018_vp.docx 38.55Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account