Analýza konkurence hypotečních úvěrů pro vybranou banku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza konkurence hypotečních úvěrů pro vybranou banku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubíčková, Miloslava
dc.contributor.author Jirčíková, Blanka
dc.date.accessioned 2017-10-04T11:25:06Z
dc.date.available 2017-10-04T11:25:06Z
dc.date.issued 2017-03-03
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41538
dc.description.abstract Tématem této bakalářské práce je analýza konkurence hypotečních úvěrů pro Raiffeisen banku. Práce je rozdělena na dvě části. První, teoretická část se zabývá definicí, rozdělením a identifikací konkurence. Dále pokračuje analýzou prostředí podniku a SWOT analýzou. Vysvětluje základní pojmy marketingu bankovních služeb a specifikuje úvěry na bydlení. Druhá praktická část v úvodu představuje Raiffeisen banku, dále pokračuje analýzou jejího prostředí. Potom následuje analýza konkurence a identifikace nejsilnějších konkurenčních bank. Pomocí modelačních případů fiktivního klienta jsou porovnány služby jednotlivých bank a vyhodnoceny. Na závěr budou uvedeny návrhy a doporučení pro zvýšení konkurenceschopnosti banky.
dc.format 69
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Konkurence cs
dc.subject konkurenční výhoda cs
dc.subject konkurenceschopnost cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject hypoteční úvěry cs
dc.subject Competition en
dc.subject Competitive Advantage en
dc.subject Competitiveness en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject PEST Analysis en
dc.subject Mortgage Loans en
dc.title Analýza konkurence hypotečních úvěrů pro vybranou banku
dc.title.alternative Competition Analysis of Mortgage Loans for a Selected Bank
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Brišová, Hana
dc.date.accepted 2017-09-05
dc.description.abstract-translated The topic of this bachelor thesis is Competition Analysis of Mortgage Loans for Raiffeisen Bank. The Thesis is divided into two parts. The first theoretical part deals with the definition, the classification and the identification of the competition. The work further analyse of the company and SWOT analysis, explains the basic concepts of marketing of banking services, it also specifies loans.The second part presents the introduction of Raiffeisen Bank and proceedes with analyzing its environment which is followed by a competition analysis and an identification of the strongest competitor banks. Services of individual banks are compared and evaluated, using a fictitious client. In the last part of the thesis there are proposals and recommendations to improve the competitiveness of bank.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 47644
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2017-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
jirčíková_2017_dp.pdf 2.849Mb PDF View/Open None
jirčíková_2017_op.pdf 239.1Kb PDF View/Open None
jirčíková_2017_vp.pdf 243.9Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account