Tvorba produktů seniorského cestovního ruchu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kubíčková, Miloslava
|
|
dc.contributor.author |
Fojtíková, Adéla
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:16:18Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:16:18Z |
|
dc.date.issued |
2017-03-03 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/41468
|
|
dc.description.abstract |
Cílem bakalářské práce je navrhnout produkty pro cestovní kancelář YOUTOURS, s. r. o., které budou zaměřeny na cílovou skupinu senioři. Tato práce obsahuje teoretickou a praktickou část. V teoretické části bude popsán marketing služeb, cestovní ruch a marketingový mix, který bude také obsahovat rozšířený marketingový mix. Další kapitoly jsou zaměřeny na cílovou skupinu a marketingový výzkum. Praktická část bude zaměřena na marketingový výzkum a vyhodnocení dotazníku. Pomocí šetření budou vytvořeny nejžádanější a nejvhodnější zájezdy pro vybranou cílovou skupinu. Důležitou roli při tvorbě zájezdů sehraje také stanovení ceny, způsob propagace a distribuce. |
|
dc.format |
73 s. (104 804) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
tvorba produktu
|
cs |
dc.subject |
zájezd
|
cs |
dc.subject |
cílová skupina
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
tourism
|
en |
dc.subject |
product creation
|
en |
dc.subject |
tour
|
en |
dc.subject |
target group
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.title |
Tvorba produktů seniorského cestovního ruchu |
|
dc.title.alternative |
Creation of New Products in Senior Tourism |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Brišová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2017-06-12 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of the bachelor thesis is to introduce the product/service portfolio for travel agency YOUTOURS, s. r. o. suitable for retired consumer segment. The thesis contains two main parts - theoretical and practical. Theoretical part generally describes marketing of services, tourism industry and marketing mix followed by chapters dedicated to the selection of customer segment and marketing research method. Practical part presents description of examined travel agency and marketing research results. Collecting of market data will be provided and reported in form of recommended guided tours or other services convenient for senior population. Important parts in the creation of the product are also pricing, promotion and placement. |
|
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
47638
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2017-04-21 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account