Tvorba produktů seniorského cestovního ruchu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Tvorba produktů seniorského cestovního ruchu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubíčková, Miloslava
dc.contributor.author Fojtíková, Adéla
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:18Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:18Z
dc.date.issued 2017-03-03
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41468
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce je navrhnout produkty pro cestovní kancelář YOUTOURS, s. r. o., které budou zaměřeny na cílovou skupinu senioři. Tato práce obsahuje teoretickou a praktickou část. V teoretické části bude popsán marketing služeb, cestovní ruch a marketingový mix, který bude také obsahovat rozšířený marketingový mix. Další kapitoly jsou zaměřeny na cílovou skupinu a marketingový výzkum. Praktická část bude zaměřena na marketingový výzkum a vyhodnocení dotazníku. Pomocí šetření budou vytvořeny nejžádanější a nejvhodnější zájezdy pro vybranou cílovou skupinu. Důležitou roli při tvorbě zájezdů sehraje také stanovení ceny, způsob propagace a distribuce.
dc.format 73 s. (104 804)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject cestovní ruch cs
dc.subject tvorba produktu cs
dc.subject zájezd cs
dc.subject cílová skupina cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject tourism en
dc.subject product creation en
dc.subject tour en
dc.subject target group en
dc.subject marketing research en
dc.title Tvorba produktů seniorského cestovního ruchu
dc.title.alternative Creation of New Products in Senior Tourism
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Brišová, Hana
dc.date.accepted 2017-06-12
dc.description.abstract-translated The aim of the bachelor thesis is to introduce the product/service portfolio for travel agency YOUTOURS, s. r. o. suitable for retired consumer segment. The thesis contains two main parts - theoretical and practical. Theoretical part generally describes marketing of services, tourism industry and marketing mix followed by chapters dedicated to the selection of customer segment and marketing research method. Practical part presents description of examined travel agency and marketing research results. Collecting of market data will be provided and reported in form of recommended guided tours or other services convenient for senior population. Important parts in the creation of the product are also pricing, promotion and placement.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 47638
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2017-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
fojtíková_2017_dp.pdf 2.963Mb PDF View/Open None
fojtíková_2017_op.pdf 208.2Kb PDF View/Open None
fojtíková_2017_vp.pdf 285.6Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account