Marketing a propagace muzea obce Košíky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketing a propagace muzea obce Košíky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Ondrová, Kateřina
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:15Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:15Z
dc.date.issued 2017-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41447
dc.description.abstract V předkládané bakalářské práci je zpracována situační analýza marketingové strategie malého muzea a to v teoretické i praktické rovině. Teoretická část se opírá o studium literatury o marketingu neziskových organizací, zejména muzeí. Praktickou část tvoří analýza současné situace včetně SWOT analýzy, další část doporučuje marketingovou strategii vhodnou pro malé muzeum.
dc.format 77 s. (97 659 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject muzeum cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing mix en
dc.subject museum en
dc.subject swot analysis en
dc.title Marketing a propagace muzea obce Košíky
dc.title.alternative Marketing and Promotion of Local Museum in Košíky
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Navrátilová, Svatava
dc.date.accepted 2017-05-26
dc.description.abstract-translated The main subject of this bachelor thesis is the processing of the marketing situation analysis of the small museum, the analysis was processed in the theoretical and also in the practical way. The theoretical part is based on the studying of the literature about marketing of non-profit institutions and museums. The practical part is comprised of the analysis of the current situation including the SWOT analysis, another part recommends the marketing strategy which is suitable for the small museum.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 47610
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2017-04-28


Files in this item

Files Size Format View Description
ondrová_2017_dp.pdf 2.704Mb PDF View/Open None
ondrová_2017_op.doc 152.5Kb Unknown View/Open None
ondrová_2017_vp.doc 149Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account