Celebrity jako nástroj propagace značek

DSpace Repository

Language: English čeština 

Celebrity jako nástroj propagace značek

Show simple item record

dc.contributor.advisor Banyar, Milan
dc.contributor.author Kendzierski, Tomáš
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:14Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:14Z
dc.date.issued 2017-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41436
dc.description.abstract Předmětem bakalářské práce je analyzovat marketingovou komunikaci značek na trhu telekomunikačních společností. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část vychází z odborné literatury a představuje úvod obsahující relevantní informace ke značce, celebrity marketingu a marketingové komunikaci. V praktické části je provedena analýza vybraných kampaní operátorů na základě rešerše dostupných zdrojů a výsledků kvalitativního průzkumu formou skupinového rozhovoru. V závěru práce je na základě zjištěných dat a teoretickém základu uveden návrh pro zlepšení efektivity celebrity marketingu značek operátorů.
dc.format 92
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject celebrity marketing cs
dc.subject značka cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject telekomunikační společnost cs
dc.subject focus group cs
dc.subject celebrity marketing en
dc.subject brand en
dc.subject marketing communications en
dc.subject telecommunication company en
dc.subject focus group en
dc.title Celebrity jako nástroj propagace značek
dc.title.alternative Celebrity as Tool of Brand Promotion
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Rožek, Michal
dc.date.accepted 2017-05-23
dc.description.abstract-translated The subject of my bachelor thesis is to analyze marketing communication of brands which are in the telecommunicaton companies market. This thesis is divided into two parts theoretical and practical one. The theoretical part is based on professional literature and introduces the basic topics such as brand, celebrity marketing and marketing communications. The practical part contains an analysis of certain campaigns from telecommunication companies. The analysis is based on available sources and qualitative research that was conducted through a group interview. At the end of the thesis, based on the researched data and the theoretical part, is a proposal for improving the effectiveness of celebrity marketing of telecommunication companies.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 47595
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2017-04-28


Files in this item

Files Size Format View Description
kendzierski_2017_dp.pdf 7.268Mb PDF View/Open None
kendzierski_2017_op.doc 153.5Kb Unknown View/Open None
kendzierski_2017_vp.doc 156Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account