Marketingové komunikace automobilových značek BMW a Mercedes-Benz

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové komunikace automobilových značek BMW a Mercedes-Benz

Show full item record

No preview available
Title: Marketingové komunikace automobilových značek BMW a Mercedes-Benz
Author: Hodný, Marek
Advisor: Šula, Tomáš
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací a komunikačními strategiemi značek BMW a Mercedes-Benz. Cílem práce je analyzovat marketingové komunikace obou nadnárodních automobilek na českém trhu a rozhodnout, zdali zvolená komunikace těchto značek odpovídá je-jich postavení na českém trhu. V teoretické části je zpracována literární rešerše zaměřená na vy-světlení pojmu marketingové komunikace. Praktická část je potom postavena na představení obou značek, českého trhu s automobily, a dále pak samotné analýze sekundárních dat o reklamním trhu a komunikačních strategií. Součástí práce je také doporučení pro výše jmenované značky, jak na českém trhu nejlépe komunikovat
URI: http://hdl.handle.net/10563/41429
Date: 2017-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 47586


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
hodný_2017_dp.pdf 3.853Mb PDF View/Open None
hodný_2017_op.doc 151Kb Unknown View/Open None
hodný_2017_vp.doc 150.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account