Vztah médií a PR

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vztah médií a PR

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Fojtů, Martina
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:13Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:13Z
dc.date.issued 2017-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41426
dc.description.abstract Práce se zabývá vztahem mezi novináři a pracovníky public relations, konkrétně těmi kteří spolupracují v sektoru vědy, výzkumu a terciárního vzdělávání. Využívá přitom teorie brandingu, public relations a media relations a žurnalistických hodnot. Přibližuje tak, jaký-mi cestami lze informace do médií ideálně prosazovat. Cílem práce je popsat, jak se konkrétně vztahy mezi PR specialisty a novináři vytvářejí. Prezentuje rovněž návrhy, jak by bylo možné vzájemnou spolupráci zlepšit ke spokojenosti obou stran.
dc.format 57
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject public relations cs
dc.subject media relations cs
dc.subject komunikace vědy cs
dc.subject žurnalistické hodnoty cs
dc.subject žurnalistická etika cs
dc.subject public relations en
dc.subject media relations en
dc.subject science communication en
dc.subject journalism values en
dc.subject journalism ethics en
dc.title Vztah médií a PR
dc.title.alternative Relationship between Media and PR
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kocourková, Ivana
dc.date.accepted 2017-05-25
dc.description.abstract-translated The thesis deals with the relationship between journalists and public relations specialists, namely those who cooperate in the field of science, research and tertiary education. It uses the theory of branding, public relations and media relations and journalistic values. It ap-proaches the ways in which information can ideally be promoted to the media. The aim of the thesis is to describe how the relations between PR specialists and journalists are being created. It also presents suggestions on how to improve mutual cooperation to the satisfaction of both sides.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 47582
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2017-04-27


Files in this item

Files Size Format View Description
fojtů_2017_dp.pdf 1.560Mb PDF View/Open None
fojtů_2017_op.doc 500.7Kb Unknown View/Open None
fojtů_2017_vp.doc 151Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account