Pohádkové bytosti ve vybraných reklamách

DSpace Repository

Language: English čeština 

Pohádkové bytosti ve vybraných reklamách

Show simple item record

dc.contributor.advisor Weberová, Dagmar
dc.contributor.author Vaculčíková, Nela
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:12Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:12Z
dc.date.issued 2017-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41415
dc.description.abstract Tato bakalářská práce je zaměřena na použití pohádkových bytostí a motivů v současné reklamě. Hlavním cílem bakalářské práce je zjistit, zda jsou pohádkové bytosti ve vybraných reklamách využity adekvátním způsobem. Dílčím cílem je zjistit, zda si respondenti spojí pohádkové bytosti s nějakými vlastnostmi. Teoretická část poskytuje náhled do světa pohádky, důležitosti emocí, teorie reklamy a závažnosti sociální reklamy. Další část definuje hlavní cíle, dílčí cíle, výzkumné otázky a výzkumné metody. Praktická část se zabývá analýzou vybraných reklam obsahující pohádkové bytosti. Další část se věnuje analýze dat získaných ze standardizovaného individuálního rozhovoru.
dc.format 72 s. (120 174 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject emoce cs
dc.subject pohádka cs
dc.subject pohádková bytost cs
dc.subject reklama cs
dc.subject sociální reklama cs
dc.subject emotion en
dc.subject fairy tale en
dc.subject fairy tale creatures en
dc.subject advertising en
dc.subject social advertising en
dc.title Pohádkové bytosti ve vybraných reklamách
dc.title.alternative Fairy Tale Creatures in Selected Advertisements
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Wroblowská, Zuzana
dc.date.accepted 2017-05-22
dc.description.abstract-translated This bachelor's thesis "The Fairy Tale Creatures in Selected Advertisements" is focused on using fairy tale creatures and motive in contemporary advertising. The main purpose of the bachelor thesis is to find out fairy tale creatures in selected advertisements are used appropriately. The partial goal is to find out whether respondents can associate a certain fairy tale creatures with some characteristic properties. The theoretical part provides an insight into the fairy tale world, the importance of emotions, theory of advertising and importance of social advertising. The next part defines the main and partial goals of this work, research questions and research methods. The practical part deals with the analysis selected advertisements with fairy tale creatures. The next
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 47571
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2017-04-28


Files in this item

Files Size Format View Description
vaculčíková_2017_dp.zip 369.6Mb Unknown View/Open None
vaculčíková_2017_op.pdf 1.304Mb PDF View/Open None
vaculčíková_2017_vp.doc 151.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account