Marketingové komunikace Městského divadla Zlín

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové komunikace Městského divadla Zlín

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Šubová, Lenka
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:11Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:11Z
dc.date.issued 2017-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41411
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingu kultury. Teoretická část vymezuje pojmy z oblasti marketingu, marketingu kultury a divadla. V praktické části jsou tyto pojmy použity a aplikovány na konkrétní instituci, Městské divadlo Zlín. Je popsán celý marketingový mix a v druhé části je zpracován kvantitativní výzkum na studentech UTB. Výsledky z šetření jsou použity do návrhů řešení pro komunikaci MDZ se studenty.
dc.format 64
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketing kultury cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject divadlo cs
dc.subject Městské divadlo Zlín cs
dc.subject studenti UTB cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing of culture en
dc.subject marketing mix en
dc.subject theatre en
dc.subject Zlin City Theatre en
dc.subject students of TBU en
dc.title Marketingové komunikace Městského divadla Zlín
dc.title.alternative Marketing Communications of the Zlin City Theatre
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Wroblowská, Zuzana
dc.date.accepted 2017-05-24
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis pursues issues in marketing of culture. The theoretical part shows basic concepts from the area of marketing, marketing of culture and theatre. In the practical part are these concepts applied on specific institution, Zlin City Theatre. The whole marketing mix is described. In second part the quantitative research at TBU students is processed. Results are used as a suggestions of solution for communication between Zlin City Theatre and students of TBU.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 47566
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2017-04-27


Files in this item

Files Size Format View Description
šubová_2017_dp.pdf 1.941Mb PDF View/Open None
šubová_2017_op.pdf 1.328Mb PDF View/Open None
šubová_2017_vp.doc 146.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account