Preference značky v rámci nákupního rozhodování

DSpace Repository

Language: English čeština 

Preference značky v rámci nákupního rozhodování

Show full item record

No preview available
Title: Preference značky v rámci nákupního rozhodování
Author: Kratochvílová, Zuzana
Advisor: Kocourek, Josef
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá zkoumáním preference značek v segmentu dekorativní kosmetiky v rámci nákupního rozhodování u cílové skupiny žen všech věkových kategorií. Teoretická část se věnuje nalezení teoretických východisek k nákupnímu procesu jako celku, zákazníkovi a jeho nákupnímu rozhodování, vlivu sociálních médií na nákupní chování a v neposlední řadě různým pojetím termínu značka a budování značky. V praktické části jsou zpracovány analýzy dostupných sekundárních zdrojů a dále vlastní primární výzkum, který řeší zmíněné preference značek dekorativní kosmetiky, typické vzorce chování žen při výběru a nákupu produktů tohoto sortimentu a vliv médií na následné nákupní chování. Výstupem práce je shrnutí získaných výsledků a vyvození závěrů vyplývajících z nich.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41394
Date: 2017-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 47548


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
kratochvílová_2017_dp.pdf 3.848Mb PDF View/Open None
kratochvílová_2017_op.pdf 1.323Mb PDF View/Open None
kratochvílová_2017_vp.doc 155Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account