Vnímání značky Siemens na českém trhu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vnímání značky Siemens na českém trhu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Weberová, Dagmar
dc.contributor.author Vrána, Štěpán
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:07Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:07Z
dc.date.issued 2017-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41371
dc.description.abstract Práce je zaměřena na vnímání značky Siemens na českém trhu u cílové skupiny široká veřejnost. Teoretická část práce definuje problematiku značky, image, firemní identity a celkového vnímání u příjemců. Praktická část je zaměřená na specifikaci výzkumných otázek a následnou analýzu dotazníkového šetření u vybrané cílové skupiny, kterou se zkoumá potvrzení či vyvrácení výzkumných otázek. Na základě závěrů analytické části práce je v projektové části diplomové práce předložen návrh na komunikační kampaň, která podpoří definované závěry z výzkumu.
dc.format 90 stran (117 024)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject značka cs
dc.subject image cs
dc.subject výzkum image cs
dc.subject dimenze image cs
dc.subject firemní identita cs
dc.subject prvky firemní identity cs
dc.subject vizuální styl cs
dc.subject logo cs
dc.subject Brand en
dc.subject Image en
dc.subject Image Research en
dc.subject Image Dimensions en
dc.subject Corporate Identity en
dc.subject Corporate Identity Elements en
dc.subject Visual Identity en
dc.subject Logo en
dc.title Vnímání značky Siemens na českém trhu
dc.title.alternative Brand Awareness of Siemens Brand in B2C Segment on Czech Market
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bačuvčík, Radim
dc.date.accepted 2017-05-25
dc.description.abstract-translated My Thesis is focused on the Perception of the Brand Siemens on the Czech Market for the Target Group General Public. The Theoretical Part of the Thesis defines the Issue of the Brand, Image, Corporate Identity and Overall Perception of Recipients. The Practical Part of my Study is focused on the Specification of Research Questions and Subsequent Analysis of the Survey by the Selected Target Groups, which examines, confirm or refute the Research Questions. Based on the Findings of the Analytical part of my Thesis is on the Project part of my Study submitted a Proposal for a Communication Campaign to encourage Defined Conclusions from the Research.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 47521
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2017-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
vrána_2017_dp.pdf 35.75Mb PDF View/Open None
vrána_2017_op.doc 151.5Kb Unknown View/Open None
vrána_2017_vp.doc 153Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account