Využití sdílené ekonomie k vytvoření niky v byznysu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití sdílené ekonomie k vytvoření niky v byznysu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Nacházelová, Daniela
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:05Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:05Z
dc.date.issued 2017-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41356
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá teoretickými aspekty startupů, disrupce a sdílené ekonomie jako východisky pro vznik byznysové příležitosti v netradiční oblasti sportovního podnikání. K realizaci se využije platforma Airbnb Experiences. V praktické části se diplomová práce zabývá historií a marketingem Airbnb, eventy, osobním brandingem budoucí hostitelky a kvantitativním dotazníkem zaměřeným na cílovou skupinu amerických turistů cestujících do Prahy. Projektová část ukazuje reálné spuštění zážitku Rowin' Prague a navrhuje marketingovou komunikační strategii k propagaci zážitku za využití osobního brandingu hostitelky.
dc.format 95s. (136 843 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sdílená ekonomie cs
dc.subject disrupce cs
dc.subject startupy cs
dc.subject Airbnb cs
dc.subject Lean Canvas cs
dc.subject Rowin' Prague cs
dc.subject osobní branding cs
dc.subject marketing cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject shared economy en
dc.subject disruption en
dc.subject startups en
dc.subject Airbnb en
dc.subject Lean Canvas en
dc.subject Rowin' Prague en
dc.subject personal branding en
dc.subject marketing en
dc.subject communication strategy en
dc.title Využití sdílené ekonomie k vytvoření niky v byznysu
dc.title.alternative Using Shared Economy to Create Niche Business
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bačuvčík, Radim
dc.date.accepted 2017-05-26
dc.description.abstract-translated This Master Thesis in it's theoretical part describes startups, disruption, shared economy as a base to create a new business opportunity while using platform Airbnb Experiences. This Master Thesis in it's practical part describes history and marketing of Airbnb, event marketing and personal branding while applying findings from quantitative research of the target group. This Master Thesis in it's project part describes final implementation of the new Airbnb Experience called Rowin' Prague, suggests marketing communication strategy for promotion while using personal branding of the the founder Rowin' Prague.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 47498
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2017-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
nacházelová_2017_dp.pdf 11.26Mb PDF View/Open None
nacházelová_2017_op.doc 157Kb Unknown View/Open None
nacházelová_2017_vp.doc 153.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account