Obal jako nástroj marketingové komunikace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Obal jako nástroj marketingové komunikace

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vysekalová, Jitka
dc.contributor.author Karlík, Jan
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:05Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:05Z
dc.date.issued 2017-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41352
dc.description.abstract Téma mé diplomové práce je zaměřeno na obal. Obal je jedním ze základních prvků, které ovlivňují nákupní rozhodování spotřebitele. Teoretická část obsahuje literární rešerši oblastí jako marketingový mix a pozice obalu v něm, funkce obalu, vliv obalu na spotřebitele. Praktická část analyzuje společnost Amylon, a.s. a trh s pudingy využitím Porterova konkurenčního modelu a SWOT analýzy. Součástí je i kvantitativní marketingový průzkum se zaměřením na vnímání obalu spotřebiteli. Projektová část se soustředí na návrh nového sekundárního obalu pudingů Amylon a jeho ověření pomocí eye-tracking testu.
dc.format 88 s. (124 180 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject obal cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject nákupní rozhodnutí cs
dc.subject Porterův pětifaktorový model konkurenčních sil cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject eye-tracking cs
dc.subject packaging en
dc.subject marketing mix en
dc.subject consumer decision en
dc.subject Porter´s five forces analysis en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject eye-tracking en
dc.title Obal jako nástroj marketingové komunikace
dc.title.alternative Packaging as Marketing Communication Tool
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šramová, Blandína
dc.date.accepted 2017-05-25
dc.description.abstract-translated The topic of The Diploma Theses is focused on the packaging. The packaging is one of the basic things that occurs on consumer´s buying decision. The theoretical part contains a literature review in areas such as marketing mix and position of the package in marketing mix, functions of the packaging, packaging influence on consumers. The practical part is analyzing Amylon company and market with pudings. It uses Porter´s five forces analysis and SWOT analysis. Next part is also quantitative marketing research that is focused on perception of packaging by consumers. The goal of this project is to create new suggestion for secondary packaging of pudings. This suggestion is checked by eye tracking test.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 47491
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2017-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
karlík_2017_dp.pdf 3.226Mb PDF View/Open None
karlík_2017_op.doc 151Kb Unknown View/Open None
karlík_2017_vp.doc 150.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account