Komunikační strategie obchodu Profi pečení

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie obchodu Profi pečení

Show full item record

No preview available
Title: Komunikační strategie obchodu Profi pečení
Author: Kadlček, Martin
Advisor: Juříková, Martina
Abstract: Cílem diplomové práce je na základě získaných teoretických znalostí zpracovat analýzu konkurenčního trhu v oblasti prodeje cukrářských polotovarů a doplňků a následně vypra-covat vhodnou marketingovou strategii (praktický návod) pro danou firmu. Teoretická část je zaměřena na osvětlení základních pojmů v oblasti podnikání a tvorby komunikačních strategií. Praktická část se věnuje tvorbě situační analýzy spolu se SWOT analýzou a kvan-titativním průzkumem daného trhu. V projektové části jsou definovány jednotlivé návrhy marketingových strategií pro firmu Profi pečení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41351
Date: 2017-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 47490


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
kadlček_2017_dp.pdf 4.716Mb PDF View/Open None
kadlček_2017_op.doc 150Kb Unknown View/Open None
kadlček_2017_vp.doc 153.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account