Komunikační strategie edukativního produktu
Show full item record
No preview available
Title:
|
Komunikační strategie edukativního produktu |
Author: |
Hledíková, Denisa
|
Advisor: |
Šramová, Blandína
|
Abstract:
|
Diplomová práce se zabývá vytvořením komunikační strategie edukativního produktu, kni-hy "Náš zázračný příběh", určené pro rodiče, kteří počali své dítě pomocí medicíny. Teore-tická část představuje problematiku marketingu a marketingové komunikace. Dále uvádí do problematiky sociální reklamy, reklamy služeb, jelikož zdravotnictví nepochybně službou je. A také okrajově přibližuje právě zdravotní službu, asistovanou reprodukci a fenomén neplodnosti. Praktická část představuje nakladatelství Family Trees Publishing a pak také detailněji daný produkt a produkty jemu podobné. V praktické části jsou také zanalyzované polostrukturované rozhovory vedené s rodiči a zodpovězeny výzkumné otázky. V projektové části je navržena komunikační strategie pro daný produkt v souladu s daty zjištěnými při výzkumu a s cíli komunikační kampaně, které si autorka klade. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/41349
|
Date:
|
2017-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
47487
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account