Sociální reklama zaměřená na darování krve

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sociální reklama zaměřená na darování krve

Show simple item record

dc.contributor.advisor Harantová, Lenka
dc.contributor.author Vrbecká, Andrea
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:03Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:03Z
dc.date.issued 2017-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41338
dc.description.abstract Diplomová práce analyzuje problematiku sociální reklamy zaměřené na bezplatné darování krve, interpretuje výsledky výzkumu a přináší její konkrétní řešení pro organizaci Český červený kříž. Teoretická část se zabývá následujícími tématy: sociálním marketing, sociální reklama, neziskové organizace v České republice, darování krve v České republice, obecné metody výzkumu a končí metodikou výzkumu práce. Praktická část se zabývá humanitární organizací Český červený kříž a jejími kampaněmi, dále interpretuje konkrétní výsledky vyplývající z kvantitativního a kvalitativního výzkumného šetření, které proběhlo na jaře roku 2017. Praktickou částí této práce je návrh projektu zaměřeného na podporu bezplatného dárcovství krve pro oblastní spolek Českého červeného kříže ve Zlíně.
dc.format 112 s. (210 695 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sociální marketing cs
dc.subject sociální reklama cs
dc.subject neziskové organizace cs
dc.subject darování krve cs
dc.subject social marketing en
dc.subject social advertising en
dc.subject non-profit organizations en
dc.subject blood donation en
dc.title Sociální reklama zaměřená na darování krve
dc.title.alternative The Blood Donation in Social Advertising
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Göttlichová, Marcela
dc.date.accepted 2017-05-24
dc.description.abstract-translated The diploma thesis analyzes the problems of social advertising aimed at free blood donation, interprets the results of research and provides a concrete solution for the organization of Czech Red Cross. The theoretical part covers the following topics: social marketing, social advertising, non-profit organizations in the Czech Republic, blood donation in the Czech Republic, general research methods and ends with metodology of research of the work. The practical part deals with the humanitarian organization Czech Red Cross and its campaigns. It also interprets concrete results from quantitative and qualitative research, which took place in spring 2017. The project part of this work designs a project aimed at promoting free blood donations for the regional association of the Czech Red Cross in Zlin.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 47476
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2017-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
vrbecká_2017_dp.pdf 4.236Mb PDF View/Open None
vrbecká_2017_op.doc 208.5Kb Unknown View/Open None
vrbecká_2017_vp.doc 152Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account